iPhone 5 en 5s reageren slecht op touch. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, vraagje: Ik heb 2 van mijn oude iPhone gerepareerd door er een nieuwe schermpje op te zetten. Daarna heb ik deze uitgebreid getest ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 en 5s reageren slecht op touch.
Beste leden,
vraagje: Ik heb 2 van mijn oude iPhone gerepareerd door er een nieuwe schermpje op te zetten. Daarna heb ik deze uitgebreid getest door apps te gebruiken waarbij je veel je touchsscreen nodig bent zoals spelletjes. Beiden werkten prima. Deze heb ik daarna verkocht, en van beide kopers krijg ik te horen dat het touch slecht reageert en/of vanzelf allemaal dingen doet. Hoe kan dit? Gr. Ruben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zou ik het probleem kunnen verhelpen door alleen puur het glas te vervangen van de schermpjes?
|
|
|||
|
|||
Alleen het glas vervangen zou ik niet doen (je bespaart hier echt geen geld mee en kost veel tijd) een nieuw scherm heb je al voor $15,- (voor de 5 en 5S zijn die niet meer zo duur). Heb je al geprobeerd om de connectors schoon te maken en deze opnieuw erop te drukken en misschien zit het scherm onder spanning in het frame waardoor het glas onderliggende laag raakt, is maar een gok van mij. Ik heb een iPhone 5 die na een 20 tal minuten ook vanzelf tekens op het scherm laat verschijnen alsof iemand het scherm aanraakt, bij mij was het een defect aan het moederbord wat dit zogenaamde 'Ghost Touch' veroorzaakte.
|
|
|||
|
|||
Dat het geen geld en tijd bespaard ben zeker met je eens! Maar door alleen het glas te vervangen heb je wel een origineel scherm. Dit lijkt mij meer betrouwbaar dan een replica scherm. Heeft iemand hier ervaring mee?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2016 om 22:07 ---------- Heb nu namelijk een van de iPhone's weer terug. Maar nu lijkt er niets aan de hand. Het toestel functioneert prima. |
|
|||
|
|||
Bij een iPhone 5 en 5S is het wel te doen om het glas alleen te vervangen, ik zou dan gelijk het frame van het scherm vervangen. Bij een 6S is dit veel lastiger, dit is mij dan ook niet gelukt heb er 3 schermpjes voor vernield.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone iPad reageren allebei op een oproep. | Maverick0205 | iPad algemeen | 2 | 21-03-15 17:21 |
Iphone 5s knoppen reageren niet tijdens zware apps | Amathoera | iPhone algemeen | 1 | 30-05-14 11:22 |
Slecht reageren tijdens opladen | dafoolio | iPhone algemeen | 2 | 25-10-10 02:24 |
|
|