iPhone laadt niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 6 laadt sinds gisteren heel langzaam op. Als ik mijn iPhone met een lege batterij aansluit op de oplader geeft de iPhone wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone laadt niet op
Mijn iPhone 6 laadt sinds gisteren heel langzaam op. Als ik mijn iPhone met een lege batterij aansluit op de oplader geeft de iPhone wel aan dat hij oplaadt, maar hij blijft wel twee uur op een zwart scherm staan met het oplaadbalkje met een klein rood streepje. Haal ik mijn iPhone van de oplader dan geeft deze hetzelfde scherm maar met de het plaatje van de oplaadkabel. Weet iemand wat er aan de hand is?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De accu is te diep ontladen. En dat is hoogstwaarschijnlijk niet de eerste keer. Laat de iPhone aan de lader hangen tot iOS opstart. Dat kan een paar uurtjes duren. Maar, als de accu niet beschadigd is door vele diepe ontladingen zal de iPhone uiteindelijk opstarten.
Succes gewenst. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S laadt niet op en pc herkent hem niet meer | kristynaahh | iPhone algemeen | 1 | 15-02-13 08:14 |
Iphone 3gs wodt niet herkend door Itunes en laadt niet op. | rajapershad | iTunes | 12 | 20-12-11 19:37 |
iphone 3gs laadt niet meer op aan imac: 'opladen niet ondersteund door dit accessoire | mputman | iPhone algemeen | 6 | 28-09-11 18:48 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. | petjon | iPhone algemeen | 20 | 17-11-09 19:55 |
|
|