//

iPhone laadt niet op

iPhone laadt niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 6 laadt sinds gisteren heel langzaam op. Als ik mijn iPhone met een lege batterij aansluit op de oplader geeft de iPhone wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-16, 13:25
Milou26 Milou26 is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 1
Standaard iPhone laadt niet op

Mijn iPhone 6 laadt sinds gisteren heel langzaam op. Als ik mijn iPhone met een lege batterij aansluit op de oplader geeft de iPhone wel aan dat hij oplaadt, maar hij blijft wel twee uur op een zwart scherm staan met het oplaadbalkje met een klein rood streepje. Haal ik mijn iPhone van de oplader dan geeft deze hetzelfde scherm maar met de het plaatje van de oplaadkabel. Weet iemand wat er aan de hand is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-16, 13:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Milou26 Bekijk bericht
Weet iemand wat er aan de hand is?
De accu is te diep ontladen. En dat is hoogstwaarschijnlijk niet de eerste keer. Laat de iPhone aan de lader hangen tot iOS opstart. Dat kan een paar uurtjes duren. Maar, als de accu niet beschadigd is door vele diepe ontladingen zal de iPhone uiteindelijk opstarten.

Succes gewenst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4S laadt niet op en pc herkent hem niet meer kristynaahh iPhone algemeen 1 15-02-13 08:14
Iphone 3gs wodt niet herkend door Itunes en laadt niet op. rajapershad iTunes 12 20-12-11 19:37
iphone 3gs laadt niet meer op aan imac: 'opladen niet ondersteund door dit accessoire mputman iPhone algemeen 6 28-09-11 18:48
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 19:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.