Veranderen van iPhone ? Hoe ga je best te werk om nieuwe iPhone te installeren ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Heb een 6 gekocht maar wil nu alles van mijn 5 op mijn 6 krijgen zonder verlies van gegevens Hoe doe ik dit best ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Veranderen van iPhone ? Hoe ga je best te werk om nieuwe iPhone te installeren ?
Hallo
Heb een 6 gekocht maar wil nu alles van mijn 5 op mijn 6 krijgen zonder verlies van gegevens Hoe doe ik dit best ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met iTunes een gesynchroniseerde backup maken van de iPhone 5. Dan met iTunes de gesynchroniseerde backup terugzetten op de iPhone 6. Het resultaat is dat de iPhone 6 dan een clone is van de iPhone 5.
Ik doe dat regelmatig om testtoestellen te clonen. Werkt perfect. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help hoe werk een Iphone 3gs nou? | Dagmar911 | iPhone algemeen | 2 | 21-06-13 22:33 |
Hoe werk ik met find my iphone?? | sof2008 | iPhone algemeen | 20 | 29-11-12 23:47 |
Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen | ml.vanherp | iPhone algemeen | 6 | 05-09-11 12:02 |
iPhone 3G: zwitsers iphone 3g hoe t werk | goofyboy1 | Unlock | 5 | 02-11-08 17:06 |
Hoe werk pop3 client iphone 3G | philippefeij | iPhone algemeen | 1 | 10-08-08 02:53 |
|
|