Sinds IOS 10.1 geen internet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag mijn iPhone 6 ge-update naar iOS 10.1. Gevolg: niks werkt er nog waar internet voor nodig is. Van alles geprobeerd om het te herstellen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sinds IOS 10.1 geen internet meer
Vandaag mijn iPhone 6 ge-update naar iOS 10.1. Gevolg: niks werkt er nog waar internet voor nodig is. Van alles geprobeerd om het te herstellen, maar het is me niet gelukt. Even dacht ik het te hebben gevonden door de vliegtuigmodus even uit te zetten en inderdaad kwam het Wi-Fi-symbool terug, maar het duurde slechts 1 seconde. Router uit en aan, iPhone (helemaal) uit en aan, bij instellingen Wi-Fi uit en aan. Vliegtuigmodus uit en aan. Aan iTunes gehangen om te herstellen. Lukt niet. Alles wat je nodig hebt is gede-activeerd. Zo kom je dus niet verder.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en zo ja heeft iemand de oplossing? Groet René |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier geen probleem gehad. Je hebt ook
de netwerkverbinding al een keer weggegooid De netwerkinstellingen op de iPhone hersteld Het bij een andere Wi-Fi geprobeerd ? |
|
|||
|
|||
Ze geven idd aan dat je je netwerkinstellingen moet resetten IN de iPhone zelf, dus niet via iTunes.
Ik heb zelf problemen met mijn Bluetooth sinds de update van gisteren naar iOS 10.1 op mijn iPhone 7+. Iemand hier problemen mee, of liever oplossingen? Gr. Jeroen |
|
|||
|
|||
Netwerkinstellingen hersteld en .... hij doet het weer!! Bedankt
Groet Rene |
|
|||
|
|||
Update jullie toestellen via iTunes en dat bespaart je een hoop problemen. Zo af en toe je telefoon herstarten doet ook wonderen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien moet je dan gewoon zelf even een topic starten met jouw probleem.
Dit was een topic van iemand anders met toch net een iets ander probleem. Edje |
|
|||
|
|||
Uiteraard heb ik dat gedaan..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan sinds iOS 7 geen muziek meer synchroniseren tussen PC en iPhone 5 | mhuisman1990 | iPhone algemeen | 27 | 24-02-14 19:41 |
Geen apps meer downloaden sinds iOS 7 | Superwurm | iPhone algemeen | 2 | 14-10-13 12:19 |
Geen mail notificaties meer sinds update iOS 5.1.1 | iMarvin. | iPhone algemeen | 3 | 07-06-12 23:54 |
Help! geen 3g of gprs verbinding meer sinds ios 4... | borgqueenx | iPhone algemeen | 9 | 27-06-10 08:53 |
Geen internet sinds 9-11 | MrPopo1988 | Archief | 3 | 10-11-09 15:18 |
|
|