//

Verwijderen van gekochte ringtone

Verwijderen van gekochte ringtone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb per ongeluk 2 zelfde ringtones gekocht via de iTunes store. Op mijn iPhone zie ik ze ook 2 keer staan. In iTunes zie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-16, 22:17
braminjr braminjr is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard Verwijderen van gekochte ringtone

Ik heb per ongeluk 2 zelfde ringtones gekocht via de iTunes store. Op mijn iPhone zie ik ze ook 2 keer staan. In iTunes zie ik de dubbele ringtone ook maar kan ze niet verwijderen! Hoe kan ik 1 van ze verwijderen? Ik heb een iPhone 7 plus met iOS 10.1 erop.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-16, 08:03
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

https://support.apple.com/nl-be/HT204343
  #3  
Oud 26-10-16, 08:48
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Je kan toch niet 2x exact dezelfde kopen?

Bij apps kan dat tenminste niet, en als je iets verkeert hebt gekocht kan je je geld terug krijgen, of is dat voor ringtones niet?
  #4  
Oud 26-10-16, 11:49
braminjr braminjr is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

#Werner1963
Bedankt voor je reactie maar het is niet zo eenvoudig. De ringtone zie ik op mijn telefoon en op iTunes 2 keer staan. Op mijn telefoon kan ik hem niet verwijderen en als ik mijn telefoon asnsluit op iTunes kan ik het ook niet verwijderen. Als ik via iTunes op de ringtone sta en rechter mouse toets klik staat de optie verwijderen er niet bij(slechts info en open in iTunes store). Raar maar toch waar!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 oktober 2016 om 10:52 ----------

#MCNO
De vraag is niet of het kan of niet kan en of ik mijn geld terug kan krijgen! Het kan dus wel(als die optie uit stond) en ik heb mijn geld terug gekregen door Apple support een mailtje te sturen maar die ringtone staat nog dubbel in mijn lijst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gekochte muziek van iphone verwijderen Guest-20190826121215 iPhone algemeen 0 11-10-14 10:52
Muziek: tijdelijk verwijderen van via iTunes gekochte cd's op iPhone Lamersj Muziek, foto & video 1 08-10-14 14:12
Gekochte ebooks verwijderen van Ipad2 hubjanssen iPad algemeen 2 03-04-13 23:24
gekochte liedjes van itunes verwijderen Snoopy95 iTunes 0 14-05-12 18:28
Gekochte ringtone weg na jailbreak grobben Archief 3 21-12-09 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.