statusbalk iPhone 6 is weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestekes, Ik dacht dat er vroeger op het beginscherm van mijn iPhone 6 bovenaan een aantal gegevens te lezen stonden, zoals; ontvangststerkte, provider, wifi signaal, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
statusbalk iPhone 6 is weg
Bestekes,
Ik dacht dat er vroeger op het beginscherm van mijn iPhone 6 bovenaan een aantal gegevens te lezen stonden, zoals; ontvangststerkte, provider, Wi-Fi signaal, uur, …..batterijverzadiging… Nu zijn deze icoontjes weg en krijg ik ze pas weer te zien vanaf het moment dat ik een applicatie open, zoals bijvoorbeeld "kalender" of "foto's" Begin ik te dementeren of heb ik iets gemist… Dank voor uw input |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer om te beginnen eens een harde reset uit.
|
|
||||
|
||||
Heb je misschien een map geopend?
Dan verdwijnen de dingen die jij noemt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Draaiend symbool op statusbalk Iphone 5s 24/24 7op7 | jacked | iPhone algemeen | 3 | 19-03-14 20:27 |
Icoontjes Statusbalk | IJonathan | Jailbreak apps en thema's | 1 | 24-10-12 01:05 |
Datum in Statusbalk | scoop1 | iPhone algemeen | 1 | 30-11-11 15:17 |
icoon in statusbalk | tekstarzz | Archief | 3 | 12-01-11 16:45 |
iPhone Statusbalk Font? | Ruben.cc | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 13-07-10 20:46 |
|
|