iTunes kan geen verbinding maken met iPhone door een ongeldige reactie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al ik mijn iPhone wil aansluiten op iTunes via mijn Mac krijg ik de melding 'iTunes kan geen verbinding maken met de iPhone omdat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes kan geen verbinding maken met iPhone door een ongeldige reactie
Al ik mijn iPhone wil aansluiten op iTunes via mijn Mac krijg ik de melding 'iTunes kan geen verbinding maken met de iPhone omdat er een ongeldige reactie van het apparaat is ontvangen'.
Ik heb alle mogelijke oplossingen die ik online heb terug kunnen lezen al geprobeerd; harde reset, iphone volledig herstellen, andere kabel, gecheckt of nieuwste versie van iTunes op m'n Mac staat etc etc. maar het heeft allemaal niets geholpen. Iemand nog tips?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg bij iTunes dezelfde melding.
@ Robin: is het bij jou al opgelost en hoe heb je dat gedaan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes kan geen verbinding maken met deze iPhone | ArneMaes | iTunes | 8 | 11-04-13 11:36 |
Itunes kan geen verbinding maken met deze Iphone. | keshoe | iPhone algemeen | 4 | 10-01-13 09:56 |
iPhone 1e gen.: iphone kan geen verbinding met itunes maken door toegangscode | seyour | Unlock | 1 | 18-02-11 22:18 |
iphone kan geen verbinding maken met itunes | gappykruft | iTunes | 1 | 18-06-10 13:33 |
iTunes kan geen verbinding maken met de iPhone, omdat er zich een fout heeft voorgeda | gckalf | iTunes | 3 | 03-04-09 12:02 |
|
|