//

Touch ID weigert bij ontgrendelen; restore wil niet

Touch ID weigert bij ontgrendelen; restore wil niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, ik heb gisteren Touch ID ingesteld. Gisteren werkte het maar vanochtend wil de telefoon het niet herkennen. Hij vraagt om de toegangscode maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-16, 09:31
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Touch ID weigert bij ontgrendelen; restore wil niet

Beste forummers, ik heb gisteren Touch ID ingesteld. Gisteren werkte het maar vanochtend wil de telefoon het niet herkennen. Hij vraagt om de toegangscode maar degene van voor Touch ID accepteert hij niet. Nu heb ik al een paar de telefoon uitgezet en daarna de rechterknop en homeknop tegelijk ingedrukt voor restore maar het enige wat ik krijg is dat hij weer opstart zoals gewoon. Via ITunes restoren lukt niet aangezien er een wachtwoord op zit (aldus Itunes) dus Itunes wil hem niet verbinden. Kortom: wat nu?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-16, 09:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martwout Bekijk bericht
Kortom: wat nu?
Ik weet uiteraard niet wat je allemaal uitgespookt hebt. Maar, bij Touch ID hoort altijd een pincode. Die pincode wordt ter controle ook af en toe gevraagd. En in ieder geval na een iOS update.

Probeer om het toestel in in DFU mode te herstellen met iTunes. Succes gewenst.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 09-11-16 om 10:35.
  #3  
Oud 09-11-16, 09:44
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Re:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Probeer om het toestel in in DFU mode te herstellen met iTunes. Succes gewenst.
Het wachtwoord wat hij had, pakt hij niet. Ik heb geen nieuw wachtwoord ingesteld. Als ik de telefoon aan de pc hang, zegt Itunes dat hij niet kan synchroniseren vanwege het wachtwoord. Dus de telefoon blijft grijs in Itunes.

Update: Ik heb hem in de herstelmodus gekregen. Hij is nu aan het herstellen en krijgt dan ook IOS 10 erop. Ik denk dat ik ergens bij het instellen gisteren iets fout hen gedaan.

Update 2: De telefoon werkt weer. Ik heb nu IOS 10 draaien (zal mijn info nog aanpassen) waarbij ik de Touch ID achterwege laat maar de thuisknop i.c.m. een toegangscode gebruik.

Laatst gewijzigd door martwout; 09-11-16 om 18:48.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone wil niet meer ontgrendelen. maartjerose iPhone algemeen 4 04-03-16 10:49
Touch ID voor Appstore aankopen maar NIET om iPhone te ontgrendelen Guest-20180409093718 iPhone algemeen 11 25-03-14 03:14
Mijn iPhone 4 wil sim kaart niet ontgrendelen Iphone4dummy iPhone algemeen 14 12-09-13 00:30
wil niet meer ontgrendelen ipondje iPhone algemeen 4 06-08-12 13:48
Wil Custom Restore niet pakken! pipo-1998 Archief 1 16-08-09 11:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:00.