hard reset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik met mijn iPhone SE een hard reset uitvoer. krijg ik allemaal verticaal gekleurde strepen op het scherm. iPhone start wel gewoon opnieuw op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hard reset
Als ik met mijn iPhone SE een hard reset uitvoer. krijg ik allemaal verticaal gekleurde strepen op het scherm. iPhone start wel gewoon opnieuw op en dan is er ook niets aan de hand verder.
Herstellen met itunes in dfu modus doet het probleem niet oplossen. Ook als ik geen reservekopie terugzet lost het niet op. Hebben meerdere mensen hier last van en/of iemand een verklaring of oplossing? groetjes. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is het wel een probleem?😉
|
|
|||
|
|||
niemand anders last van?
|
|
|||
|
|||
Geen last van.
|
|
|||
|
|||
Waarom doe je die hard reset ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone SE scherm flikkert na hard reset | blooper1963 | iPhone algemeen | 2 | 04-09-16 08:59 |
Iphone 4 hard-reset (applicaties) | AkrAnish | iPhone algemeen | 1 | 06-02-13 11:32 |
iponhe 4 hard reset zonder password | jason666 | iPhone algemeen | 1 | 10-05-12 13:24 |
iPhone: Hard reset na verwijderen SAM software | svcb | Jailbreak | 0 | 27-04-12 17:33 |
iphone blijft rebooten na hard reset | Basoflion | iPhone algemeen | 13 | 10-01-12 03:16 |
|
|