iphone 7 en Alpine UTE-72BT niet automatisch discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iphone 7 en Alpine UTE-72BT IOS de meest recente Het probleem: De bovengenoemde combinatie wordt niet automatisch met elkaar verbonden. vreemd Het vreemde is dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 7 en Alpine UTE-72BT niet automatisch
iphone 7 en Alpine UTE-72BT
IOS de meest recente Het probleem: De bovengenoemde combinatie wordt niet automatisch met elkaar verbonden. vreemd Het vreemde is dat ik de iphone 7 via de Alpine UTE-72BT moet laten zoeken en daarna moet ik via de Alpine bevestigen dat er een verbinding kan worden gemaakt. Om het e.e.a. nog vreemder te maken met de iPhone 5 en 6 met dezelfde IOS hebben we geen enkel probleem, deze worden automatisch herkend. We hebben alle instelling nagelopen van de verschillende iphone's en zien geen verschillen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staan er niet per ongeluk al 3 telefoonnummers geregistreerd in de autoradio? Dat je er één moet verwijderen voor je de iPhone kan pairen?
|
|
|||
|
|||
Zover ik weet kan je geen telefoonnummers registreren op de autoradio dit in tegenstelling tot een parot
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alpine ww werkt niet bij Apple tv 2 | T0N0 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 30-08-12 22:36 |
Alpine IDA-X305S icm. Iphone 3gs 4.2.1 | kilzone | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 20-12-10 22:34 |
Iphone 3GS met een Alpine autoradio | cyberchase | iPhone algemeen | 39 | 02-07-10 16:55 |
Huidig alpine password werkt niet | chris52 | Archief | 4 | 09-01-10 17:00 |
Iphone OS 3.0 & Alpine Auto Radio Probleem | Rocco | iPhone algemeen | 2 | 08-07-09 15:12 |
|
|