Mobiel data in buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien wel een iets wat domme vraag, maar ik zou voor een paar dagen voor de eerste keer mobiel data in het buitenland wensen te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiel data in buitenland
Misschien wel een iets wat domme vraag, maar ik zou voor een paar dagen voor de eerste keer mobiel data in het buitenland wensen te gebruiken. Is het voldoende om enkel via Instellingen -> Mobiel netwerk -> opties mobiele data -> dataroaming aan te zetten? Of zijn er nog andere instellingen die dienen aan gepast te worden? Zoals bijvoorbeeld Instellingen -> Mobiel netwerk -> opties mobiele data -> Mobieledatanetwerk want daar staat nu APN ingesteld op telenetwap.be
Mvg, Vic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is voldoende. APN moet je niet wijzigen want de Access Point Name (APN) van Telenet heb je ook nodig in het buitenland als Telenet uw provider is.
|
|
|||
|
|||
Thx voor de reactie. Ik las ergens dat je nadat je dataroaming aan of uitzet best je iPhone even uit en terug aanzet zet. Klopt dir?
Mvg, Vic |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hartelijk dank voor de hulp.
Mvg, Vic |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiel internet in buitenland | Kwakske | iPhone algemeen | 3 | 10-03-14 21:36 |
Telfort buitenland mobiel internet | azurpainter | KPN | 1 | 22-03-12 22:13 |
Data verbruik in buitenland app | Nitow | iPhone Apps | 4 | 23-07-11 13:10 |
Data sim buitenland | frankx | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 24-06-11 14:26 |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
|
|