//

Reparatieprogramma batterij Iphone 6S

Reparatieprogramma batterij Iphone 6S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed om te horen dat het daar geregeld was. Ik neem aan dat je bedoelde dat je naar Amsterdam geweest bent ipv naar den haag...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-01-17, 14:39
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Goed om te horen dat het daar geregeld was. Ik neem aan dat je bedoelde dat je naar Amsterdam geweest bent ipv naar den haag
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-01-17, 16:34
RichieB2B RichieB2B is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Yep, aangepast.
  #23  
Oud 17-01-17, 20:55
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Zo, vandaag onderweg klapte m'n 6s er ook weer uit. Toen ik hem weer aanzette kreeg ik de melding dat de accu compleet leeg was (batterij icoon met rode streep). Gelukkig had ik een pokerbank bij me en kon ik hem daar aan hangen. Even later startte hij weer op en bleek ik toch nog 65% te hebben. zucht.
De pokerbank heb ik de laatste tijd zeer vaak nodig want met een beetje gebruik ben ik al ver onder de 40-50% halverwege de dag.
Dus nu meteen maar actie. Op de apple support site staat tegenwoordig een serienummer checken. Deze was er voorheen dacht ik niet. Maar daar komt te staan dat mijn toestel ook in aanmerking komt.
Dus een afspraak gemaakt voor aanstaande zaterdag in Amsterdam. Hopelijk gaat het dit keer beter dan de vorige keer.
  #24  
Oud 22-01-17, 09:57
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

En nog even een update van het verhaal.
Ik heb dus via de Apple.nl site een afspraak gemaakt nadat met de serienummer checker bleek dat mijn 6s inderdaad in aanmerking kwam voor het programma.
Netjes op tijd ter plaatse (het was inderdaad druk). Tafel gewezen en even wachten.
Komt er iemand bij ons die precies wist wat er aan de hand was. Een paar standaard vragen (is je data veilig gesteld etc) en een reparatieformulier tekenen en de toezegging dat het toestel drie uur later weer klaar zou liggen.
Geen enkel probleem.
Drie uur later weer in de winkel, aangemeld boven aan de trap en weer een wachtplek gewezen.
Even later komt er netjes iemand aanlopen met het gerepareerde toestel. Even legitimatie laten zien voor het ophalen (was van te voren ook al verteld) en het toestel weer meegekregen.
De batterij check app zegt inderdaad 100% capaciteit nu. dat is lang geleden.
Dus heel erg benieuwd naar het gebruik de komende dagen.
Volgens de formulieren kost zo'n reparatie overigens 65 euro. Nu gratis vanwege het omruil programma.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij iPhone 3G DertKesh iPhone algemeen 25 28-08-09 13:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16.