Reparatieprogramma batterij Iphone 6S

Reparatieprogramma batterij Iphone 6S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand een idee hoe dit in zijn werk gaat? Kan men gewoon naar een Apple Store gaan zonder afspraak en zal batterij meteen vervangen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 November 2016, 09:55
» iPhone 6s 128GB (Goud) [FW: 10.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi 128GB (Goud) [FW: 10.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 22 November 2016
Berichten: 1
Standaard Reparatieprogramma batterij Iphone 6S

Heeft iemand een idee hoe dit in zijn werk gaat? Kan men gewoon naar een Apple Storeicon gaan zonder afspraak en zal batterij meteen vervangen worden? Of moet men deze achterlaten? Omdat ik toch een 100-tal km er vanaf woon en moeilijk zonder iPhone kan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22 November 2016, 10:01
» iPhone SE 128GB (Goud) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.081
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Applefreakje Bekijk bericht
Kan men gewoon naar een Apple Storeicon gaan zonder afspraak en zal batterij meteen vervangen worden?
Dat denk ik niet:



Appointment = afspraak

https://www.apple.com/benl/support/i...ectedshutdown/
__________________
"Es ist schwieriger, eine vorgefasste Meinung zu zertrŁmmern als ein Atom." (A. Einstein)
  #3  
Oud 22 November 2016, 12:14
» iPhone 6s Plus 128GB (Zilver) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 11 January 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 740
Standaard

Wanneer je een afspraak hebt gemaakt dan zal je batterij meteen vervangen worden, volgens mij moet het serie nr ( 4 of 5de letter ) een Q hebben.

Een iPhone 6s valt binnen het programma als op de vierde en vijfde locatie van het serienummer de volgende karakters staan: Q4 Q5 Q6 Q7 Q8 Q9 QC QD QF QG QH
  #4  
Oud 22 November 2016, 19:56
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 10.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Spacegrijs) [FW: 10.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 January 2010
Locatie: uitgeest
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Applefreakje Bekijk bericht
Heeft iemand een idee hoe dit in zijn werk gaat? Kan men gewoon naar een Apple Storeicon gaan zonder afspraak en zal batterij meteen vervangen worden? Of moet men deze achterlaten? Omdat ik toch een 100-tal km er vanaf woon en moeilijk zonder iPhone kan

ik heb zoiets gehad met de iPhone 5, na afspraak werd een en ander gecontroleerd. kreeg en vervangende iPhone en kon na een paar dagen de mijne weer ophalen
  #5  
Oud 22 November 2016, 20:59
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 May 2011
Berichten: 1.088
Standaard

Apple Storeicon zonder afspraak zou ik in ieder geval niet aan beginnen. Zeker als je er 100km voor moet rijden.
Altijd een afspraak maken dus, en zorgen dat je op tijd bent, anders is je slot weg en kan je heeeeeeelemaal achteraan in de rij aansluiten.

Ik ben overigens wel benieuwd naar ervaringen. Onze ervaring met zo een geval bij de iPhone 5 was een flinke irritatie. Alles en iedereen gaf aan dat het toestel niet goed was, apple support ook, en hij viel steeds uit. Zegt die ((*&&^%^$) aan de balie doodleuk dat er niets mee aan de hand was . . . . en daar heb je dan zo een stuk voor gereden <grrrrr>.
Uiteindelijk na eea aan stampij is het toestel wel vervangen (onder consumentenrecht, niet onder het vervangingsprogramma)
  #6  
Oud 5 December 2016, 16:06
» iPhone 6s 128GB (Space Grijs) [FW: 10.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Spacegrijs) [FW: 10.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 18 June 2009
Berichten: 43
Standaard

Heeft iemand al ervaringen met dit programma? Kan je wacht op de reparatie? Zo nee, krijg je dan een tijdelijk een vervangende iPhone mee? Ik probeer nu al een paar dagen een afspraak te maken bij de Apple Storeicon in Den Haag maar ze zitten steeds vol.
  #7  
Oud 30 December 2016, 21:11
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 6 June 2012
Locatie: BelgiŽ
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RichieB2B Bekijk bericht
Heeft iemand al ervaringen met dit programma? Kan je wacht op de reparatie? Zo nee, krijg je dan een tijdelijk een vervangende iPhone mee? Ik probeer nu al een paar dagen een afspraak te maken bij de Apple Storeicon in Den Haag maar ze zitten steeds vol.
Zou ik ook wel willen weten. Zeker nu ik al een aantal keer last gehad heb van dit probleem.
  #8  
Oud 30 December 2016, 21:38
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 10.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Spacegrijs) [FW: 10.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 January 2010
Locatie: uitgeest
Berichten: 113
Standaard

zie mijn opmerking #4
  #9  
Oud 1 January 2017, 22:07
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 6 June 2012
Locatie: BelgiŽ
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harmjan Bekijk bericht
zie mijn opmerking #4
Akkoord. Maar dat gaat over de iPhone 5. Dat lijkt me dan toch een paar jaar geleden. Of is dit recent?
  #10  
Oud 1 January 2017, 22:10
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 May 2011
Berichten: 1.088
Standaard

iPhone5 is alweer een paar jaar geleden dat daar zo een programma voor was. Heb ik nog wat gez**k mee gehad omdat ze vonden in de Apple Storeicon in Amsterdam dat er niets mis mee was. Grrrrr, wat een irritatie was dat zeg.
  #11  
Oud 1 January 2017, 22:28
» iPhone 6s 128GB (Space Grijs) [FW: 10.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Spacegrijs) [FW: 10.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 18 June 2009
Berichten: 43
Standaard

Ik ben het wachten op een plek bij de Apple Storeicon in Den Haag zat. Ik heb nu een afspraak gemaakt in Amsterdam. Of ze doen deze reparatie niet in Den Haag of het is daar echt belachelijk druk.
  #12  
Oud 2 January 2017, 16:09
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 10.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Spacegrijs) [FW: 10.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 January 2010
Locatie: uitgeest
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Akkoord. Maar dat gaat over de iPhone 5. Dat lijkt me dan toch een paar jaar geleden. Of is dit recent?
ja ok maar service gaat toch niet veranderen denk ik en anders claim je het toch, kost ze niets tijdelijk een vervangende phone dacht ik zo
  #13  
Oud 2 January 2017, 18:46
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 6 June 2012
Locatie: BelgiŽ
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harmjan Bekijk bericht
ja ok maar service gaat toch niet veranderen denk ik en anders claim je het toch, kost ze niets tijdelijk een vervangende phone dacht ik zo
Tuurlijk veranderd de service wel eens. Zeker na een aantal jaren. En ik heb nog nooit iemand gehoord die een vervangtoestel kreeg. (Tenzij met AppleCare ofzo)

Je kan ook altijd beter zeker weten dan denken zeg ik altijd.
  #14  
Oud 3 January 2017, 10:27
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 10.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Spacegrijs) [FW: 10.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 January 2010
Locatie: uitgeest
Berichten: 113
Standaard

Ik kreeg een leentoestel na reparatie weer terug ruilen
  #15  
Oud 3 January 2017, 20:13
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 6 June 2012
Locatie: BelgiŽ
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harmjan Bekijk bericht
Ik kreeg een leentoestel na reparatie weer terug ruilen
Heel goed.
  #16  
Oud 4 January 2017, 06:24
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 1.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 18 December 2010
Berichten: 12
Standaard

Ik heb de 6s laten ophalen door UPS na contact met Apple dit voor de tweede keer,
de eerste keer was het een totaal nazicht wat ze nu gaan doen weet ik niet te iPhone zit in tjechie.Mijn iphone komt is aanmerking voor een herstelling.
Dus we wachten af, een vervangtoestel is niet mogelijk maar ik heb mijn oude 5S nog als depanage voor het gezin.
gr Yves
  #17  
Oud 4 January 2017, 06:33
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 6 June 2012
Locatie: BelgiŽ
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door techniiek Bekijk bericht
Ik heb de 6s laten ophalen door UPS na contact met Apple dit voor de tweede keer,
de eerste keer was het een totaal nazicht wat ze nu gaan doen weet ik niet te iPhone zit in tjechie.Mijn iphone komt is aanmerking voor een herstelling.
Dus we wachten af, een vervangtoestel is niet mogelijk maar ik heb mijn oude 5S nog als depanage voor het gezin.
gr Yves
Je bent dus nooit naar een Apple Storeicon geweest als ik het goed begrijp?

Gewoon telefonisch contact opgenomen met hen?

En betaal je extra voor de ophaling?
  #18  
Oud 4 January 2017, 08:29
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 1.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 18 December 2010
Berichten: 12
Standaard

Nee alles gratis, ik koop ook alles online bij Apple Storeicon dan geniet je van een verlengde garantie bovenop de normale garantie.
Gr Yves
  #19  
Oud 4 January 2017, 09:26
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 6 June 2012
Locatie: BelgiŽ
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door techniiek Bekijk bericht
Nee alles gratis, ik koop ook alles online bij Apple Storeicon dan geniet je van een verlengde garantie bovenop de normale garantie.
Gr Yves
Ok. Bedankt voor de info.
  #20  
Oud 7 January 2017, 13:37
» iPhone 6s 128GB (Space Grijs) [FW: 10.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Spacegrijs) [FW: 10.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 18 June 2009
Berichten: 43
Standaard

Ik ben gisteren voor de vervanging van de accu van mijn 6S bij de Apple Storeicon in Amsterdam geweest. Ingeleverd om 14:45 uur en hij was rond 19:00 uur klaar zeiden ze. Om 20:30 uur weer opgehaald. Prima service alleen raar dat ik er voor naar Amsterdam moest omdat in Den Haag geen afspraak kon maken (website gaf steeds vol aan).

Laatst gewijzigd door RichieB2B; 7 January 2017 om 16:34.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij iPhone 3G DertKesh iPhone algemeen 25 28 August 2009 13:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:03.