Nieuwe Apple ID, wat met oude apps? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik probeerde daarnet een iPhone te installeren voor m'n schoonbroer, maar die gebruikt nog de apple ID van m'n zus. Dus ik dacht, ff ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe Apple ID, wat met oude apps?
Hoi,
Ik probeerde daarnet een iPhone te installeren voor m'n schoonbroer, maar die gebruikt nog de apple ID van m'n zus. Dus ik dacht, ff een nieuwe Apple ID aanmaken en restoren 'from iTunes' op de nieuwe iPhone en daar de nieuwe account op zetten. Blijkt dat redelijk wat apps blokkeren op "waiting", en ik denk omwille van de nieuwe ID ? Meen me een geval te herinneren van iemand die geen updates meer kon doen van WhatsApp omdat dit gelinked was aan een andere Apple ID? Maw, ben je verplicht om vanaf 0 te beginnen als je switcht van Apple ID ? Wat met 'oude apps' die nog op de iPhone staan ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kan evt voor beiden een family sharing aanzetten. Dan kan je zwager gratis de apps installeren die zijn aangekocht op het account van je zus.
|
|
|||
|
|||
Dat is duidelijk guys, thanks!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe apple id maar oude berichten toch meenemen? | ClaudiaB | iPhone algemeen | 5 | 29-12-16 09:17 |
Nieuwe Apple ID met oude reservekopie mogelijk? | davy86 | iPhone algemeen | 0 | 21-10-15 11:22 |
Windows: Apps van oude naar nieuwe iphone | sermedg | iTunes | 5 | 30-07-10 23:10 |
Nieuwe iPhone -> oude apps terugzetten | ViktorR | Archief | 4 | 15-12-09 19:03 |
|
|