Exchange agenda synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds firmware 2.0 wordt Exchange ook ondersteund. Ik heb e.e.a. ingesteld en kan inderdaad mooi bij m'n mailbox van m'n werk, pushmail werkt ook. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exchange agenda synchroniseren
Hoi,
Sinds firmware 2.0 wordt Exchange ook ondersteund. Ik heb e.e.a. ingesteld en kan inderdaad mooi bij m'n mailbox van m'n werk, pushmail werkt ook. Als ik echter kies voor synchroniseren van m'n agenda en/of m'n contacten krijg ik de waarschuwing dat het de bestaande agenda en contacten van de iPhone zal wissen. Dit is niet mijn bedoeling, omdat ik er ook m'n iCal van thuis mee synchroniseer. Betekent dit nou echt dat ik alleen maar kan kiezen voor OF iCal agenda's van thuis, OF m'n werk-agenda via Exchange? Jasper |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, je moet aan je werk agenda en je thuis agenda via een omweg syncen, bijvoorbeeld met Pulse van Plaxo
tja, mmm, wat zou ik nog meer dan een iPhone willen? Laatst gewijzigd door macfreaker; 07-08-08 om 07:34. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
synchroniseren in een agenda met exchange en outlook | kvi | iTunes | 1 | 15-12-10 23:32 |
Synchroniseren Exchange agenda | aeh | iPad algemeen | 2 | 10-11-10 19:28 |
Exchange agenda & Outlook agenda | salsajim | iTunes | 7 | 23-02-10 21:49 |
|
|