iTunes herhaling van steeds hetzelfde nummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Blijkbaar een recent probleem want voorheen was ik hiermee niet geconfronteerd. Bij het afspelen van muziek wordt het lopende nummer eindeloos hernomen. Ook geprobeerd met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes herhaling van steeds hetzelfde nummer
Blijkbaar een recent probleem want voorheen was ik hiermee niet geconfronteerd. Bij het afspelen van muziek wordt het lopende nummer eindeloos hernomen. Ook geprobeerd met shuffle aan of af en met afspeellijsten maar dit verandert niet. Wie kan me helpen.
Patrick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heeft met shuffle nix te maken...
Wel met 'herhalen'...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 iPhones op hetzelfde iTunes account met 1 gebruiker | chiel63 | iPhone algemeen | 2 | 29-09-14 15:51 |
Windows: Win8 met Itunes, Itunes geeft steeds dezelfde fout machtiging bij Ipad | rjdewit | iTunes | 3 | 19-09-14 21:31 |
Steeds hetzelfde nummer op iPhone | Casey48 | iPhone algemeen | 7 | 27-05-13 02:26 |
Muziek herhaalt steeds hetzelfde nummer?! | bgibney | iPhone algemeen | 2 | 24-09-12 08:55 |
|
|