IOS opslagruimte grafisch overzicht op PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel heb ik, volgens wat ik zie in iTunes, zowat 10Gb opslagruimte die gebruikt wordt door documenten en gegevens. Nu had ik graag eens geweten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS opslagruimte grafisch overzicht op PC
Momenteel heb ik, volgens wat ik zie in iTunes, zowat 10Gb opslagruimte die gebruikt wordt door documenten en gegevens. Nu had ik graag eens geweten door wat of door welke app het grootste deel van deze 10Gb gebruikt word. Nu weet ik wel dat je op je iPhone via instellingen / algemeen / beheer opslag per app kunt zien wat welke app wat gebruikt, maar ik vindt dit niet zo heel overzichtelijk. Ik zou liever een tooltje hebben die vertrekkende van een overzicht zoals in iTunes dan zou toelaten een opsplitsing te zien van die 10gb aan documenten en gegevens zodat je kunt nakijken welk onderdeel of welke app hiervan de oorsprong is. Iemand enige suggestie met welk tooltje je dit zou kunnen doen. Dank bij voorbaat.
Mvg, Vic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gezocht grafisch ontwerp app | chrisvespa | iPad Apps | 0 | 01-11-15 00:26 |
Grafisch Vormgever voor iPhone Apps | berserkrico | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 09-04-10 00:19 |
|
|