touch id werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) van morgen wou mijn touch id niet meer stond wel aan hard rezet gedaan toen nog niet touch id aan zetten gaat niet meer als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
touch id werkt niet meer
van morgen wou mijn touch id niet meer stond wel aan hard rezet gedaan toen nog niet touch id aan zetten gaat niet meer als hem wil aan zetten staat er mislukt probeer op nieuw bij hard rezet staat er na opstarten touch id kan niet geactiveerd worden wat nu
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Neem aan dat je gewoon een inlogcode hebt, misschien even opnieuw je vingerafdruk(ken) erin zetten?
|
|
|||
|
|||
was dat maar waar als ik in log met code in dan touch id wil aan zetten gaat dat niet naar groen gaat terug naar wit in dan staat er mislukt probeer op nieuw
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: Je kan ook wat interpunctie gebruiken. Dat maakt jouw lange zinnen veel leesbaarder. |
|
|||
|
|||
nog bedankt hier voor dat dacht ik ook al
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touch ID werkt niet meer | wimpad | iPad algemeen | 9 | 04-02-17 19:28 |
Touch ID werkt niet meer | BfromB | iPhone algemeen | 3 | 11-12-13 20:02 |
Touch ID werkt niet meer goed | bigboy52 | iPhone algemeen | 8 | 11-11-13 16:36 |
ipad 2 16 gb touch werkt niet meer | frerodes | iPad algemeen | 5 | 10-04-12 13:39 |
Ipod Touch werkt niet meer. | Nubdienub | iPhone algemeen | 1 | 25-11-10 16:31 |
|
|