Apple agenda - "eigenaar" veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij maken gebruik van een gedeelde agenda via onze iPhone's. Nu ben ik degene die deze agenda ooit heb aangemaakt en deze via mijn iCloud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple agenda - "eigenaar" veranderen
Wij maken gebruik van een gedeelde agenda via onze iPhone's. Nu ben ik degene die deze agenda ooit heb aangemaakt en deze via mijn iCloud deel met andere users. Nu ga ik weg bij het bedrijf. Kan de agenda in de huidige hoedanigheid (vooral de data in de agenda) overgezet worden naar een andere iCloud?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Open met" keuze veranderen? | MCNO | iPhone algemeen | 3 | 04-10-15 12:31 |
"slide to unlock/ontgrendel" tekst veranderen?? | knuster | Jailbreak apps en thema's | 299 | 24-01-12 01:02 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
|
|