Geen meldingen van agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige tijd krijg ik geen geluidsmelding van mijn agenda. Bij Instellingen, Berichtgeving vind ik mijn agenda niet terug. Bij Instellingen, Agenda staat volgens mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen meldingen van agenda
Sinds enige tijd krijg ik geen geluidsmelding van mijn agenda.
Bij Instellingen, Berichtgeving vind ik mijn agenda niet terug. Bij Instellingen, Agenda staat volgens mij alles goed ingesteld. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Andere geluiden worden wel weergegeven. Alvast bedankt. Ludo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat is "mijn agenda"? iCloud? Hotmail? Yahoo!? Gmail? Exchange? Lokaal? Nog iets anders?
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de standaardagenda van de Iphone.
|
|
|||
|
|||
Na het opnieuw opstarten van mijn iphone zijn de problemen opgelost. Stom dat ik daar niet eerder heb aangedacht.
|
|
|||
|
|||
les1: bij problemen steeds heropstarten
|
|
|||
|
|||
Nu, één dag later, geeft hij weer geen meldingen. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?
Ludo |
|
|||
|
|||
heb dit ook voor herstarten en het is dan weer voor een tijdje opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen meldingen in agenda van nieuwe 6 plus | Schenk | iPhone algemeen | 3 | 11-01-17 20:59 |
Hoe agenda meldingen ( geluid ) verlengen? | diedje1996 | iPhone algemeen | 3 | 06-08-16 11:20 |
Agenda meldingen via email | Burgemeester | iPhone algemeen | 0 | 28-09-15 16:14 |
Agenda meldingen in het engels | Dutch Moose | iPad algemeen | 0 | 31-10-14 20:29 |
Geen gedeelde agenda e-mail meldingen meer in iOS6 | bvstrien | iPhone algemeen | 9 | 19-11-12 17:24 |
|
|