iphone pc probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb net de iphone ontvangen van t-mobile nu heb ik het programma liberty+ gedownload omdat ik de iphone wil unlocken maar als ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone pc probleem
ik heb net de iphone ontvangen van t-mobile nu heb ik het programma liberty+ gedownload omdat ik de iphone wil unlocken maar als ik de iphone aansluit op de pc valt de pc telkens uit iemand enig idee hoe dat kan/verholpen worden.
b.v.d |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom gebruik je winpwn niet. En unlocken is nog niet mogelijk met de 3G.
Of bedoel je jailbreaken? Pas ook even je gegevens aan, want een iPhone 3G heeft firmware 2.0, niet 1.1.3. |
|
|||
|
|||
ik las dat ik beter die liberty+ kon gebruiken en jailbreak en al die termen ken ik niet maar wat ik wil is dat ik de iphone kan gebruiken
|
|
||||
|
||||
Heb je een iPhone abo genomen bij de iPhone?
|
|
|||
|
|||
ja maar die simkaart heb ik er nog niet bijgekregen, ik gebruik nu mijn huidige t-mobile simkaart
|
|
||||
|
||||
Dan vrees ik dat je voorlopig een dure iPod hebt.
|
|
|||
|
|||
hoe bedoel je dat?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok bedankt voor je reactie dan zou ik dus tot oktober moeten wachten omdat dan mijn abonnement pas ingaat
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g probleem | gogo49 | iPhone algemeen | 3 | 09-12-10 21:08 |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
iphone probleem | dennis9920 | iPhone algemeen | 2 | 08-02-08 23:15 |
|
|