Boodschap voicemail wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik in mijn Iphone 5, ios 10.3.1, mijn voicemail boodschap wijzigen en alle bestaande berichten verwijderen. Vodafone is mijn provider....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Boodschap voicemail wijzigen
Hoe kan ik in mijn Iphone 5, ios 10.3.1, mijn voicemail boodschap wijzigen en alle bestaande berichten verwijderen. Vodafone is mijn provider.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft niets met een iPhone of iOS te maken maar hier heb je een complete handleiding. Heb ik op de Vodafone website gevonden:
https://www.vodafone.nl/_assets/down..._voicemail.pdf |
|
|||
|
|||
Die handleiding had ik al gezien. Hierin wordt gezegd dat je na 1233 te bellen tweemaal 1 moet intoetsen en daarna een 9. Ik heb nu ontdekt dat dat niet juist is, maar dat je eerst de 9 moet toetsen. Alles is nu opgelost. Bedankt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
click en buy boodschap | jefjef | iPhone Apps | 2 | 04-08-15 21:58 |
Boodschap bij foto inspreken | Lucky48 | iPhone Apps | 0 | 29-01-12 10:09 |
Voicemail sneltoets wijzigen | turbodiesel13 | iPhone algemeen | 3 | 17-12-09 10:04 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
|
|