ringtone maken van mp3, IOS 10 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heb een nieuwe iphone SE. Op mijn vorige telefoons had ik altijd een (voor mij herkenbare) ringtone, die ik van mp2 had gemaakt. Was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ringtone maken van mp3, IOS 10
Hoi,
Heb een nieuwe iphone SE. Op mijn vorige telefoons had ik altijd een (voor mij herkenbare) ringtone, die ik van mp2 had gemaakt. Was altijd wel wat werk, maar nu lijkt het me helemaal niet meer te lukken. Alles wat ik vind op internet, of in dit forum, gaat over tips die wel nog lukten voor IOS 10. Iemand tips? Kernvraag: hoe maak ik (via iTunes) een ringtone van een 'eigen' mp3? Groet, Jack |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je de zoekfunctie gebruikt vind je dit
https://forum.iculture.nl/wiki/Handl...ken-via-iTunes Zo heb ik het altijd gedaan, soms werkt het "ongeveer" zo.
|
|||
|
|||
ringtone maken van mp3, IOS 10
Dank Henk,
Gelukt. Groet, Jack |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone voor vriendin maken | huisvrouwtje | iPhone algemeen | 4 | 18-02-14 22:41 |
iPhone ringtone maken en kopieren | Bhola | Ringtones en Wallpapers | 0 | 27-04-13 15:22 |
ringtone maken | elvin | Ringtones en Wallpapers | 0 | 21-01-11 13:35 |
tut: Ringtone's maken in iTunes (gratis) | Joosie100 | Archief | 3 | 13-10-09 17:12 |
Mac OS X: Ringtone maken via tip van de dag werkt niet? | mhmobiel | iTunes | 2 | 15-10-08 14:27 |
|
|