Afspraken maken in de agenda? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een echte beginneling, heb een oud toestel van mijn zoon gekregen een 4S maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij. Ik heb een iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afspraken maken in de agenda?
Ik ben een echte beginneling, heb een oud toestel van mijn zoon gekregen een 4S maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij. Ik heb een iPad waarop ik al aardig de weg weet, maar ik moet hier afspraken invoeren voor Fysio en ziekenhuisbezoeken, maar weet niet hoe of dat moet. Wel heb ik de wekker gevonden, die is wel handig voor het innemen van medicijnen Maar nogmaals de afspraken in de of een agenda hoe plaats ik die?
Graag ontvang ik van een van jullie een antwoord hierop. Laatst gewijzigd door OmaShandy; 12-05-17 om 16:29. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Nummer 13 dit helpt ja, eindelijk zie ik nu de gebruiksaanwijzing. Dank je wel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen nieuwe afspraken meer kunnen maken in agenda | freese | iPhone algemeen | 3 | 12-11-11 00:01 |
door i cloud geen nieuwe afspraken in agenda kunnen maken | Dilo | iCloud | 3 | 29-10-11 10:33 |
Afspraken uit 2e en 3e agenda naar 1e agenda pushen | gjagils | iPhone algemeen | 0 | 06-07-11 19:11 |
Afspraken maken - agenda corrupt | Erwin Geys | iPhone algemeen | 3 | 05-03-10 23:58 |
Agenda en uitnodigen van afspraken | ahuysken | iPhone algemeen | 1 | 17-10-08 19:37 |
|
|