//

Breedte mail window

Breedte mail window discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik Apple Mail voor de iPhone/iPad. Waar ik al lang op zoek naar ben is een mogelijkheid om het infovenster (rechte venster) van een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-05-17, 17:23
Glotter Glotter is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 115
Standaard Breedte mail window

Ik gebruik Apple Mail voor de iPhone/iPad.

Waar ik al lang op zoek naar ben is een mogelijkheid om het infovenster (rechte venster) van een bepaalde mail scherm breed te maken.

Tot nu toe heb ik twee kolommen in beeld: links de kolom met een overzicht van de mails in de diverse postbussen, rechts de kolom / resp. het venster met daarin de inhoud van een enkele mail.

En dat rechter venster zou ik schermbreed willen kunnen maken.

Kan dat ?

(In Safari kun je de bladwijzers in- en uitblenden, zoiets zoek ik voor de inkomende mails.)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-17, 18:40
Glotter Glotter is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 115
Standaard

Ik zie dat mijn bericht een aantal keren gezien is, maar heb helaas nog geen reactie ontvangen. Heb ik mij misschien onduidelijk uitgedrukt, is er geen mogelijkheid om een mail schermbreed weer te geven of ben ik de enige die dat graag zou willen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Hoe Fotoalbums te verwijderen die via window's op iPhone zijn aangemaakt? theycallmewooz Muziek, foto & video 4 10-06-12 10:16
Breedte mail text jiggy1965 iPhone algemeen 0 19-11-11 17:53
MCA window support (alleen houder) cubic76 iPhone accessoires en onderdelen 1 07-12-09 21:57
Safari opent nieuw window Yvarladze iPhone algemeen 1 08-05-08 19:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:59.