Breedte mail window discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik Apple Mail voor de iPhone/iPad. Waar ik al lang op zoek naar ben is een mogelijkheid om het infovenster (rechte venster) van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Breedte mail window
Ik gebruik Apple Mail voor de iPhone/iPad.
Waar ik al lang op zoek naar ben is een mogelijkheid om het infovenster (rechte venster) van een bepaalde mail scherm breed te maken. Tot nu toe heb ik twee kolommen in beeld: links de kolom met een overzicht van de mails in de diverse postbussen, rechts de kolom / resp. het venster met daarin de inhoud van een enkele mail. En dat rechter venster zou ik schermbreed willen kunnen maken. Kan dat ? (In Safari kun je de bladwijzers in- en uitblenden, zoiets zoek ik voor de inkomende mails.) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zie dat mijn bericht een aantal keren gezien is, maar heb helaas nog geen reactie ontvangen. Heb ik mij misschien onduidelijk uitgedrukt, is er geen mogelijkheid om een mail schermbreed weer te geven of ben ik de enige die dat graag zou willen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Hoe Fotoalbums te verwijderen die via window's op iPhone zijn aangemaakt? | theycallmewooz | Muziek, foto & video | 4 | 10-06-12 11:16 |
Breedte mail text | jiggy1965 | iPhone algemeen | 0 | 19-11-11 18:53 |
MCA window support (alleen houder) | cubic76 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 07-12-09 22:57 |
Safari opent nieuw window | Yvarladze | iPhone algemeen | 1 | 08-05-08 20:51 |
|
|