7plus touch id werkt niet aan de lader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren een nieuwe iPhone 7+ ter vervanging van mijn vorige wegens defect. Als de iphone aan de lader hangt kan ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
7plus touch id werkt niet aan de lader
Ik heb sinds gisteren een nieuwe iPhone 7+ ter vervanging van mijn vorige wegens defect.
Als de iphone aan de lader hangt kan ik de touch id niet gebruiken. Dit had ik niet met mijn ander toestel. Hardreset gedaan maar gaat nog niet. Hij hangt aan een originele lader en kabel. Mijn iPad air 2 doet het ook niet aan de lader. Dit sinds mijn upgrade naar iOs 10.3.2 Heeft er nog iemand dit probleem? is dit een bug of is het zo bedoeld? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb het net getest met mijn 7 Plus met de nieuwste firmware aan een lader aangesloten.
De touch id werkt perfect. Enige keren wanneer ik problemen ermee heb is al mijn handen bezweet/nat zijn .
|
|||
|
|||
bedankt voor de reactie.
Het rare is dat bij mij zowel de iPhone als de iPad de touch id niet reageren aan de lader. Beiden met iOs 10.3.2 |
|
|||
|
|||
Dan zal er heel wat rare interferentie op het stroomnet zitten. Interferentie/pieken die de filters in de lader niet kunnen wegfilteren. Met iOS 10.3.2 heeft dat niets maar dan ook absoluut niets te maken.
|
|
|||
|
|||
Dan ga ik het eens proberen bij een vriend.
Hou u op de hoogte. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb nog een paar dingen uitgeprobeerd.
Conclusie: touch id werkt NIET met een laadkabel van 2 m. Werkt WEL met een kabel van 1 m. het zij beide originele apple kabels. zeer raar fenomeen. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S werkt alleen aan de lader | Coentjee | iPhone algemeen | 4 | 06-09-14 06:54 |
Probleem met iphone werkt alleen aan de lader maar het is niet de batterij !! | youssef14 | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 04-09-13 22:49 |
Hama iphone lader werkt niet meer | 70torino | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 08-05-11 15:01 |
auto lader werkt niet meer na nw upload | pamaco69 | iPhone algemeen | 2 | 15-08-10 23:39 |
iPod Touch - AC Lader | NickLNL | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 29-03-08 00:11 |
|
|