Mobieledatagebruik beperking Bugje ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mobieledatagebruik Bugje ? Ik schakel via beperkingen mobieldataverbruik uit. Er staat nu een slotje (icoon) Toch kan ik nog steeds mobile data gebruiken (WiFi uitgezet) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobieledatagebruik beperking Bugje ?
Mobieledatagebruik Bugje ?
Ik schakel via beperkingen mobieldataverbruik uit. Er staat nu een slotje (icoon) Toch kan ik nog steeds mobile data gebruiken (Wi-Fi uitgezet) https://support.apple.com/nl-be/HT201304 Bugje in software ? Opgelost hoewel ik het een beetje onduidelijk vind Je moet eerst alle schakelaars UIT zetten bij instellingen > mobile netwerk > " gebruik mobiele data voor:" alle apps die je geen toegang wil geven Dan schakel je de beperking in Via instellingen > algemeen > beperkingen (wachtwoord) en zorg dat er een slotje staat bij mobieldatagebruik. Nu zijn de schakelaars uit (grijs) Alleen de schakelaar via instellingen > mobiel netwerk > mobiele date is nog wel aan- en uitzetbaar Laatst gewijzigd door Werner1963; 31-05-17 om 10:54. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bugje in 9.2.x | jpwg001 | iPhone algemeen | 4 | 03-03-16 10:15 |
Bugje in iPad2 ??? | speedyb | iPad algemeen | 6 | 29-03-11 09:57 |
Een bugje met de keypad? | JohnnyGui | iPhone algemeen | 5 | 14-04-09 12:36 |
Bugje gevonden | gise | iPhone algemeen | 19 | 28-12-08 16:35 |
Bugje met stopwatchfunctie | Sick Mic | Unlock [archief] | 0 | 30-03-08 18:31 |
|
|