Foto file nummering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er hier soms iemand als je alle foto's van een iPhone verwijdert, of de iPhone dan automatisch de file nummering van op IMG_0001 herbegint. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto file nummering
Weet er hier soms iemand als je alle foto's van een iPhone verwijdert, of de iPhone dan automatisch de file nummering van op IMG_0001 herbegint. En indien niet weet er soms iemand hoe je dat kunt voor elkaar krijgen dat hij vanop 1 herbegint.
Mvg, Vic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Code:
<plist version="1.0"> <dict> <key>DCIMLastDirectoryNumber</key> <integer>100</integer> <key>DCIMLastFileNumber</key> <integer>251</integer> </dict> </plist> |
|
|||
|
|||
Ok, Thx voor de snelle info. Zal er eens naar kijken, maar is misschien net iets te moeilijk voor een leek zoals ik.
Vic ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 May 2017 om 11:35 ---------- Sorry Timosha, maar ik kan in een backup de file DCIM_Apple.plist niet zo direct terug vinden, of begrijp ik het verkeerd. Kun je misschien toch nog even aan geven waar men die file kan terug vinden? |
|
|||
|
|||
Die property list zou onder het domain Media moeten staan.
|
|
|||
|
|||
Ok, Thx gevonden. Voor u er ook zou achter zoeken. De lijst DCIM_APPLE.plist bevind zich CameraRollDomein/Media/PhotoData/Misc
Mvg, Vic |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Week nummering Agenda | marbintie | iPad algemeen | 1 | 19-09-13 15:33 |
file / verkeersinformatie app | hoefnagels | iPhone Apps | 0 | 23-04-12 09:18 |
iPhone: File browsing. | yuuupedwin | Jailbreak | 0 | 28-01-12 16:57 |
Restore file op een Mac | Freek | Archief | 0 | 18-12-07 23:27 |
|
|