interval ophalen email discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand een idee hoe je de interval kan aanpassen zodat je 's nachts niet steeds wakker wordt van binnenkomende mailtjes?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
interval ophalen email
Iemand een idee hoe je de interval kan aanpassen zodat je 's nachts niet steeds wakker wordt van binnenkomende mailtjes?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Topic verplaatst Laatst gewijzigd door colliehome; 30-07-08 om 14:59. |
|
||||
|
||||
Of 's nachts je interval helemaal uitzetten....
|
|||
|
|||
Goh......ik wil dus graag dat je dat eenmalig kan instellen.....maar bedankt voor de tip.
|
|
|||
|
|||
Ja je kan je interval aanpassen door het manually te doen, dan zet je dan voor je gaat pitten en dan weer op 15 min als je wakker bent.
|
|
|||
|
|||
Hoi, kan iemand mij vertellen waar ik die interval kan instellen, ik kan het nergens terug vinden in mijn iphone!
|
|
||||
|
||||
Instellingen/Nieuwe gegevens.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email ophalen mislukt | Toko7 | iPhone algemeen | 0 | 04-04-11 20:19 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
[tweak] Aanpassen interval e-mail ophalen | ironmanixs | iPhone algemeen | 11 | 25-11-09 17:17 |
email auto-check interval aangepast ! | Lau | iPhone algemeen | 5 | 11-06-08 00:59 |
email ophalen?? | daanenroy | iPhone algemeen | 4 | 03-01-08 17:47 |
|
|