[tweak] Aanpassen interval e-mail ophalen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Door de waarde " AutoFetchInterval " in /var/root/Library/Preferences/com.apple.mobilemail.plist aan te passen kan je zelf de interval "ophalen email" aanpassen. Verander je de waarde in 5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[tweak] Aanpassen interval e-mail ophalen
Door de waarde "AutoFetchInterval" in /var/root/Library/Preferences/com.apple.mobilemail.plist aan te passen kan je zelf de interval "ophalen email" aanpassen.
Verander je de waarde in 5 dan zal je email om de 5 minuten worden gechecked. Nadeel hiervan kan zijn dat je batterij sneller leeg raakt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
maar kan je daar niks aanpassen zodat je ook hotmail kan ontvangen
|
||||
|
||||
Nope...
Maar je kan natuurlijk een gmail account aanmaken en dan je hotmail forwarden naar dit gmail account, dan heb je mooi je hotmail in een gmail-imap account |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde gedaan mijn e-mail door laten sturen naar gmail en dan ingesteld dat mijn orginele e-mail adres er staat wanneer ik een e-mail verstuur. Het probleem dat ik hierbij tegenkom is dat hij in outlook bij ongewenste e-mail word ontvangen.
|
|
||||
|
||||
Kan je dat in outlook niet oplossen door een contact aan te maken met je eigen naam, en daar in je hotmail & gmail adres bij te zetten ?
Ik dacht dat outlook email adressen uit je adresboek niet meer als spam tagged. |
|
||||
|
||||
welk programma heb je gebruikt ironmanixs?
|
|
||||
|
||||
Plist Edit Pro .. een verschrikkelijk handige tool om plist's en overige xml te editten.
PlistEdit Pro 1.3.1 - MacUpdate |
|
||||
|
||||
thnks! ik ga es kijken naar die interval!
|
|
|||
|
|||
Kun je aangeven waar ik dat bestandje mee aan kan passen?
Grt DHT |
|
||||
|
||||
Sorry hoor, maar dat wordt hierboven toch netjes uitgelegd door ironmanixs Er is daar ook een windows versie van beschikbaar.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
PollInterval mail 3GS FW:3.1.2
He he, eindelijk gevonden (tijd aangepast en gekeken welke file er veranderde op mijn iPhone), kon het niet vinden op dit forum noch op andere.
Ga naar: /private/var/mobile/Library/Preferences/ Open: com.apple.persistentconnection-mcc.plist Zoek: <key>PCDefaultPollInterval</key> En verander de waarde tussen de integer ( <integer>60</integer> ), dat is de tijd in seconden. Wel even een reboot Ik had hem voor de test even op 1 minuut (60-sec) gezet. Met PLEDIT heb ik de file geopend. Als bijlage mijn plist en de edit-tool Laatst gewijzigd door damnet; 26-11-09 om 00:12. Reden: plist = Ongeldig bestand |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
interval ophalen email | ipunt | iPhone algemeen | 6 | 16-08-08 08:58 |
Interval e-mail controleren verhogen | pieterhoogen | iPhone algemeen | 3 | 18-12-07 16:17 |
|
|