Foute toegangscode toch toegang discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb helaas vergeten wat de toegangscode van mijn iPhone is. Ik heb meer dan 6 keer geprobeerd. Toch krijg ik nog toegang tot de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foute toegangscode toch toegang
Ik heb helaas vergeten wat de toegangscode van mijn iPhone is. Ik heb meer dan 6 keer geprobeerd. Toch krijg ik nog toegang tot de telefoon met mijn vingerafdruk. Hoe kan dit?
Ik zit op dit moment in Zweden en heb geprobeerd via mijn iPad om de iPhone te wissen. Ik heb de opdracht gegeven en da app gaf aan de iPhone te gaan wissen, maar er gebeurde niets. Ik heb een keer een half uur gewacht en het een aantal uren nog eens geprobeerd zonder resultaat. Omdat ik toch binnenkort weer thuis ben en het wissen en terugzetten lang duurt laat ik het maar even zitten. Maar ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Alvast bedankt! IPhone 6 met 10.3.2 Laatst gewijzigd door iMC; 22-07-17 om 14:58. Reden: Moddl iphone en versie ios toegevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik de iPhone zeker niet herstarten terwijl je in Zweden zit...
Dan MOET je namelijk een juiste toegangscode intikken...
|
|||
|
|||
Nee, dat weet ik. Ik ben weer thuis. Ik zal de telefoon deze week wissen en de back-up terugzetten. Ik blijf het vreemd vinden dat je er met touch-id toch in komt. Ik had verwacht dat de iPhone helemaal geblokkeerd zou worden als je 6 keer de verkeerde code intikt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth heeft toch veel (ongewenste) toegang | Werner1963 | iPhone algemeen | 0 | 22-04-16 08:22 |
na 10 keer foute toegangscode invullen wissen uitschakelen | Marbiehhh | iPhone algemeen | 13 | 24-10-15 23:12 |
Scherm kapot, sim vergrendeld, hoe toch toegang via iTunes? | Maartje1979 | iPhone algemeen | 3 | 30-09-15 17:08 |
Toegangscode vergeten, nog wel toegang | Seel | iPad algemeen | 6 | 07-04-14 14:53 |
|
|