na 10 keer foute toegangscode invullen wissen uitschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb al meerdere malen gehad dat iemand 10 keer mijn code fout heeft ingevuld en zonder dat die mensen dat wisten heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na 10 keer foute toegangscode invullen wissen uitschakelen
hallo allemaal,
ik heb al meerdere malen gehad dat iemand 10 keer mijn code fout heeft ingevuld en zonder dat die mensen dat wisten heeft mijn iphone zich toen gereset ik heb echter wel een reservekopie op iCloud maar vind het irritant om dit de hele tijd te moeten doen, dus mijn vraag is hoe zet ik dit uit onder de knop om dit uit te zetten waar ik niet op kan drukken(knop is t vinden bij instellingen>toegangscode> en dan helemaal onderaan)uit. ps. onder deze knop staat gegevensbeveiliging ingeschakeld. moet ik dat eerst uit zetten?? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die mensen moeten met hun handjes van jou iphone afblijven lijkt mij
|
|
|||
|
|||
Mij ook maar ik wil het toch graag uit hebben
|
|
||||
|
||||
Instellingen
Toegangscode (vul je code in) Onderaan staat "Wis gegevens" Als je deze optie nu uitzet, dan kan je de code er wel op laten staan, maar worden de gegevens niet meer gewist na 10 foute codes. |
|
|||
|
|||
Dat weet ik wel maar bij mij is deze knop grijs en kan ik er niet op drukken.
|
|
||||
|
||||
Goed gaan zoeken of je andere optie kan vinden.
Kijk ook eens bij: Instellingen - Algemeen - Beperkingen. Misschien kan je daar iets vinden Succes. |
|
|||
|
|||
Voer even een harde reset uit en ander herstellen via itunes
|
|
|||
|
|||
Oeps, openingspost niet goed gelezen.
Laatst gewijzigd door faire4u; 03-04-14 om 13:09. Reden: Niet goed gelezen. |
|
|||
|
|||
Soortgelijk verhaal.
iPhone 6 iOS 9.1 Na 5x verkeerde toegangscode wordt m'n iPhone gereset! Instellingen>Touch ID en toegangscode> Wis gegevens (helemaal onderaan). Ik zou deze functie graag uit willen zetten of op z'n minst willen verdubbelen naar 10x foute toegangscode, eerdat m'n gegevens gewist worden.. Helaas kan ik de optie in mijn iPhone niet wijzigen. Wie kan me helpen? |
|
||||
|
||||
Is het een zakelijke iPhone met een zakelijke Exchange account? Dan kan de beheerder van jouw Exchange dit opleggen.
Daar kan je als gebruiker weinig aan doen.
|
|||
|
|||
De iPhone is privé (niet zakelijk)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel een zakelijk account geïnstalleerd!
Daar ga ik van de week wat mee proberen, thx |
|
||||
|
||||
De beheerder van jullie mail, exchange, kan dit, en nog wat andere zaken, afdwingen bij gebruik van hun mail zodat de zakelijke mail beveiligd is.
|
Labels |
codeslot, gegevensbeveiliging, resetten, toegangscode |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alle foto's wissen op iphone zelf in 1 keer? | hermanchen | Muziek, foto & video | 8 | 24-09-12 18:58 |
Niet in 1 keer kunnen wissen weggegooide mail | mvanthof | Desktop-applicaties | 5 | 30-11-09 18:23 |
KAn geen toegangscode invullen | TeleHans | iPhone algemeen | 8 | 04-01-09 19:32 |
EDGE bij opstarten elke keer uitschakelen in iToggle | Fabian | Archief | 1 | 30-12-07 14:27 |
|
|