//

Apple Pay Locator (Nederland)

Apple Pay Locator (Nederland) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Apple, en voornamelijk Apple Pay geïnteresseerden. Sinds kort kan ik eindelijk gebruik maken van Apple Pay via de app Boon. (gedownload via de Franse ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-07-17, 03:56
Nakyoruto Nakyoruto is offline
• iOS 11.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 1
Standaard Apple Pay Locator (Nederland)

Beste Apple, en voornamelijk Apple Pay geïnteresseerden.

Sinds kort kan ik eindelijk gebruik maken van Apple Pay via de app Boon. (gedownload via de Franse App Store), maar er is wel een minpunt aan op dit moment.
Omdat de kaart die Boon. aan Apple Pay toevoegt een Credit Card (MasterCard) is, kan er enkel alleen mee betaalt worden daar waar Credit Card geaccepteerd wordt.

Nu heb ik een map app gevonden die gebruik maakt van crowdsourcing om de locaties in kaart te brengen daar waar Apple Pay wel en niet te gebruiken is.

Ik ben ervan overtuigd dat er meerdere Nederlanders zijn die Apple Pay willen gebruiken en dat er vast al zijn die van Boon. gehoord hebben en het al gebruiken.

Nu heb ik het “kleine” verzoek voor de gebruikers onder ons om deze app te downloaden en te gebruiken, want hoe meer gebruikers, hoe gedetailleerder de kaart wordt en des te handiger voor iedereen om te zien waar hij op dit moment wel of niet Apple Pay kan gebruiken.


“Locator” App link:
https://itunes.apple.com/nl/app/loca...981631558?mt=8

+

Ik heb recent gelezen dat Apple Pay nu in Italië beschikbaar is, maar het interessante eraan is dat ze daar Maestro accepteren voor Apple Pay.
Dit voorspelt zeer goed nieuws voor Nederland, waar het gros Maestro gebruikt wordt en niet MasterCard en/of Visa.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-17, 09:09
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

Dat apple pay gaat het hier (denk ik ) niet worden. Sinds de introductie er van is het eigenlijk nog maar kleinschalig. En als het al beschikbaar komt, dan is het maar de vraa of je er ook gewone pinpassen mee kan koppelen ipv enkel credit cards. Kijkend naar de android toestellen waar banken zelf hun eigen wallet app uitbrengen dmv de NFC chip te gebruiken, werkt al stukken beter. Nu moeten Apple liefhebbers via diverse omwegen een manier verzinnen om Apple pay te kunnen gebruiken..
Reageren

Labels
apple, apple pay



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
locator/gps werkt niet Appiejan iTunes 4 18-09-09 10:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:16.