Herinneringen app stuurt mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, mijn vrouw en ik delen in de Herinneringen-app een paar lijsten. Nu is het zo, dat als mijn vrouw een lijst deelt, ze bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Herinneringen app stuurt mail
Hi,
mijn vrouw en ik delen in de Herinneringen-app een paar lijsten. Nu is het zo, dat als mijn vrouw een lijst deelt, ze bij elke toevoeging / wijziging een push bericht (prima) maar ook een e-mailbericht (niet prima) ontvangt. Ik heb de instellingen van de Herinneringen-app en ook van de Calendar bekeken, maar zie niets geks of ook maar een optie om dat uit- of aan te zetten. Ook heb ik de instellingen vergeleken met die van mijn toestel: alles staat hetzelfde. Maar als IK een lijst deel, dan krijg ik er geen mail van (en zij ook niet). Waar zit deze instelling verstopt? Edit: na goed speuren en logisch nadenken (je moet niet de Herinneringen app hebben, maar de Agenda instellingen aanpassen) ben ik erachter: Als je inlogt in iCloud.com en dan naar de Agenda gaat -> Tandwieltje -> Voorkeuren -> Geavanceerd, dan kun je daar de vinkjes uitzetten als je geen e-mails wilt ontvangen van gedeelde agenda's Laatst gewijzigd door mvveelen; 14-08-17 om 16:17. Reden: Oplossing gevonden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad3 veel geheugen opgeslokt door mail & herinneringen | SannieM | iPad algemeen | 0 | 12-10-14 17:22 |
Herinneringen van mail naar iPhone | vulture1960 | iTunes | 4 | 25-03-08 00:30 |
|
|