//

Rare problemen uit het niets op mn iphone 6s plus

Rare problemen uit het niets op mn iphone 6s plus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat vanmiddag gewoon rustig op mn iphone 6s plus naar filmpjes te kijken op YouTube met mijn oordopjes in. En daarna ging ik ff ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-17, 22:02
berkantje berkantje is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 1
Question Rare problemen uit het niets op mn iphone 6s plus

Ik zat vanmiddag gewoon rustig op mn iphone 6s plus naar filmpjes te kijken op YouTube met mijn oordopjes in. En daarna ging ik ff eten en douchen en ik liet mn iphone op mn bed zoals ik dat al een jaar lang doe.
Daarna over 1 uur ging ik weer terug in bed en ging ik weer op mn iphone youtube filmpjes kijken.
Ineens hoorde ik niks meer via mijn oordopjes maar het geluid kwam van de speakers van de iPhone. Dus ik deed weer mn oordopjes in en uit en alsnog hoorde ik het via mn speakers terwijl mn oordopjes er in zitten.
Dus ik probeerde 2 andere oordopjes maar alsnog het zelfde probleem.
Daarna probeerde ik iemand te bellen en ging mijn geluid niet over en hun geluid ook niet dus hoorde ik niks.
Toen probeerde ik te facetimen en wanneer de andere persoon mijn call accepteert ging de call opeens van zelf uit.
En daarna maakte ik een paar Snapchat video's en werkte mijn microfoon niet.
Toen probeerde ik Siri en werkte mijn microfoon ook niet.
Dus mijn telefoon detecteert geen één oordopje meer en mijn microfoon werkt niet en ik kan niet meer bellen. En dit allemaal dit middag.
Ik heb alles geprobeerd om dit te fixen maar alsnog het zelfde probleem.

Weet iemand een oplossing of hoe dit kon zijn gebeurd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-17, 23:15
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Probeer eens een harde reset, dat wil nog wel eens helpen.
__________________
Privacy? Ik heb niets te verbergen, maar dat gaat niemand wat aan!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Rare problemen met Photostream bing69 iPhone algemeen 0 14-11-13 10:41
iPhone: niets dan problemen met het jailbraken van 5.1.1 baseband 4.12.01 denRusty Jailbreak 3 08-10-12 11:30
iCloud agenda & contacten: kan niets meer toevoegen en niets meer verwijderen witzel iCloud 0 17-02-12 16:23
iPhone rare afsluiting + rare opstart! Re3play iPhone algemeen 2 20-01-11 19:46
1.1.3 - (devteam release 3) na reboot rare problemen dutchy86 Unlock [archief] 3 10-02-08 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.