What's app blijft verbinding maken (iPhone 7) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn nieuwe iPhone 7 128GB binnengekregen. Alles werkt prima tot nu toe behalve What's App. Bovenin blijft de melding `verbinden` en worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
What's app blijft verbinding maken (iPhone 7)
Ik heb vandaag mijn nieuwe iPhone 7 128GB binnengekregen. Alles werkt prima tot nu toe behalve What's App. Bovenin blijft de melding `verbinden` en worden mijn berichten niet doorgestuurd.
Iemand een idee? Misschien ergens een instelling verkeerd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je precies met "en worden mijn berichten niet doorgestuurd"?
|
|
|||
|
|||
https://www.rtlz.nl/tech/wereldwijde-storing-whatsapp-lijkt-voorbij
|
|
|||
|
|||
Whatsapp vereist bij een nieuwe installatie het terugzetten van een back-up van de data van het oude toestel, voor zover ik weet.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s blijft 'zoeken...' naar verbinding | nadieh22 | iPhone algemeen | 1 | 26-10-12 13:46 |
iPhone 4S én 4G geluid valt 10 sec weg, verbinding blijft wel. | MCNO | iPhone algemeen | 3 | 18-09-12 17:51 |
Iphone kan geen verbinding maken met Wi-Fi. | Davyvdv | iPhone algemeen | 12 | 16-02-12 11:10 |
GPRS blijft verbinding zoeken/maken | Drinkyoghurt | iPhone algemeen | 14 | 24-01-10 20:54 |
FTP verbinding maken met je iphone | steelo | Archief | 3 | 15-03-08 18:36 |
|
|