snelle leegloop van batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Mijn batterij van mijn 5s loopt zeer snel leeg. Nu las ik op verschillende sites dat dit zou komen door de iOS 10.3.3 Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
snelle leegloop van batterij
Hey,
Mijn batterij van mijn 5s loopt zeer snel leeg. Nu las ik op verschillende sites dat dit zou komen door de iOS 10.3.3 Nu als dit het geval zou zijn zou je kunnen downgraden naar een iOS 9 maar helaas zijn die niet meer downloadbaar, is hier een andere oplossing voor. Wat heb ik al gedaan ? Herstel en ingesteld als nieuwe iphone met geen enkele app op. graag jullie hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is een nieuwe accu maar zal het eens proberen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
timosha waarom ben je er zo zeker van dat het niet software matig is
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is een tien jaar oude traditie, sinds de eerste iPhone, om na elke iOS update te gaan roepen dat de accu sneller leeg is. |
|
|||
|
|||
ok daar heb je een punt.
mijn vorige 5s had het niet en deze wel ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 September 2017 om 20:18 ---------- coconut zegt dat batterij ok is |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Misschien dat het met IOS 11 weer beter draait hé.. Maar met de SE mag ik echt niet klagen wat een krachtmachine
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik dit snelle schakelmenu? | SebastiaanSpeck | iPhone algemeen | 2 | 24-05-17 07:49 |
Snelle hulp gezocht. | Losdos | iPad Apps | 5 | 24-06-14 13:30 |
snelle hulp gevraagt !! | PearLRoX | iPhone algemeen | 0 | 30-03-10 00:48 |
iPhone: Snelle jailbreak | Eirick | Jailbreak | 1 | 29-05-09 14:58 |
snelle vraag | jordiavp | Archief | 1 | 05-01-09 20:47 |
|
|