Vakantie: lokale simcard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste ...Wij krijgen bij een geboekte vakantie naar Kaapverdie een lokale simcard (1 Gig). Wat gebeurt er als ik in de iphone mijn thuis-sim vervang? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vakantie: lokale simcard
Beste ...Wij krijgen bij een geboekte vakantie naar Kaapverdie een lokale simcard (1 Gig). Wat gebeurt er als ik in de iphone mijn thuis-sim vervang? Kan ik dan (het telnr van de) tijdelijke sim ook tijdelijk koppelen aan mijn apple account, zodat ik gebruik kan maken van alle gegevens (apps, contacten, whatsapp)? Hoe veilig is dat (denk aan de bankieren-app) en hoe gemakkelijk is het ontkoppelen na de vakantie?
Ik hoor graag van jullie!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan het tijdelijke telefoonnummer toevoegen aan iMessage indien nodig. Ik doe dat ook met T-Mobile SIMs uit D, SK en NL. Wat Wappie gaat doen met een andere telefoonnummer weet ik niet. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En verder zijn dus alle apps gewoon werkend? Dat is prima dus, dan kan ik gemakkelijk een en ander tijdelijk aanpassen (en bij thuiskomst niet vergeten terug te wisselen. ;-)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gebruik je diensten met 2-Factor-Authenticatie via SMS?
Dat is een probleem met tijdelijk een ander telefoonnummer...
|
|||
|
|||
Daar maak ik wel gebruik van, maar dat kan tijdens een vakantie wel twee weken wachten, geen zaken die dan echt nodig zijn.
|
Labels |
extra simcard, iphone, simcard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
simcard iPhone 5s | assiev | iPhone algemeen | 22 | 13-12-13 01:15 |
iPhone 4: Phonebook simcard | Iliass90 | Unlock | 1 | 19-08-11 04:07 |
Simcard knippen | law | iPhone algemeen | 29 | 18-01-11 12:32 |
iPhone 3G: 3G met Turbo simcard | karta | Unlock | 7 | 02-11-08 21:20 |
No Simcard Installed | Robert M. | iPhone algemeen | 2 | 20-02-08 18:28 |
|
|