Iphone 8+ in USA kopen werkt het hier in NL en waar moet ik op letten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo peepz ik ga in het weekend naar de USA en wil die iphone 8 gaan halen alleen vraag ik me af, waar ik op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 8+ in USA kopen werkt het hier in NL en waar moet ik op letten
hallo peepz
ik ga in het weekend naar de USA en wil die iphone 8 gaan halen alleen vraag ik me af, waar ik op moet letten het scheelt namelijk in prijs dus graag jullie tips |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Deze vraag wordt bij de release van een nieuw iPhone telkens opnieuw gesteld. Dus als je even zoekt in dit forum kom je vast en zeker nuttige informatie tegen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f41/kopen-...nformatie-usa/ |
|
|||
|
|||
Hey guys thanx die had ik gecheckt maar vroeg me af of de info die daarin staat ook voor de 8 geldt, en om eerlijk te zijn niet egt de info die ik zoek
maar goed ik ga alles nogmaals doorspitten |
|
|||
|
|||
Welke info zoek je dan specifiek en die niet in de andere onderwerpen staat?
|
|
|||
|
|||
Het modelnummer
ik kom iets tegen over de cdma dat je die niet moet kopen ofzo ? modelnummers etc. ik wil namelijk niet dat als ik hier ben dat ik een 8 heb liggen waar ik geen k*** mee kan |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tweedehands iPhone 4S: waar moet ik op letten? | Timood | Koopinformatie Nederland | 7 | 14-05-13 00:34 |
Waar moet ik op letten als ik een tweedehands iPhone koop? | semih | iPhone algemeen | 3 | 01-11-10 19:07 |
waar moet je op letten bij het kopen van een iphone | sportingboy | Koopinformatie Nederland | 0 | 26-02-10 21:40 |
Iphone kopen, waar moet ik letten? | Geertvangils | Archief | 2 | 31-03-08 23:04 |
Waar moet ik op letten bij een iPhone aankoop? | Alternative Junkie | Archief | 5 | 18-11-07 15:03 |
|
|