//

Iphone 5 ios 10.3.3 reageert niet op goed op aanraken Instelllingenknop

Iphone 5 ios 10.3.3 reageert niet op goed op aanraken Instelllingenknop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Regelmatig krijg ik als ik de app-knop 'instellingen' aanraak niet het instellingen menu maar een zoekscherm. Datzelfde zoekscherm krijg ik dan ook als ik andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-17, 17:03
plmtsbda plmtsbda is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 13
Standaard Iphone 5 ios 10.3.3 reageert niet op goed op aanraken Instelllingenknop

Regelmatig krijg ik als ik de app-knop 'instellingen' aanraak niet het instellingen menu maar een zoekscherm. Datzelfde zoekscherm krijg ik dan ook als ik andere knoppen indruk. Met de thuisknop kan ik dan weer terug naar het hoofdscherm om een nieuwe poging te wagen. Na een paar keer krijg ik dan uiteindelijk toch het instellingsmenu, maar wanneer is een verrassing.

Dit is niet altijd zo geweest. Ik weet eerlijk gezegd niet meer of dat van voor of na de update van ios is.

Het zoekscherm lijkt hetzelfde als wat ik krijg als ik vanaf het hoofdscherm naar beneden schuif. Soms met allerlei meldingen, ondanks dat ik de meeste meldingen van apps op 'uit' heb ingesteld, soms alleen een invulkader voor een zoekopdracht.

Mvg Bart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
reageert niet of gedeeltelijk op aanraken scherm Trygvasson68 iPhone algemeen 2 03-11-13 12:08
iPhone 4 touchscreen reageert niet goed ziggy92 iPhone algemeen 5 22-04-13 22:31
iPhone 4 - Home Button reageert niet goed styloboy7 iPhone algemeen 3 24-09-10 12:52
Home button reageert niet goed jaz075 iPhone algemeen 49 02-11-08 01:26
Oordop gaatje reageert niet goed meer... iTico iPhone algemeen 3 22-08-08 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:24.