//

iPhone 6 extreem hoge ontlaadstroom

iPhone 6 extreem hoge ontlaadstroom discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Mijn reeds 3,5 jaar oude iPhone 6 heeft sinds enkele weken een nieuwe accu (wegens verminderde capaciteit oude accu). Sindsdien is de accu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-09-17, 12:40
Gurjen Gurjen is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 4
Standaard iPhone 6 extreem hoge ontlaadstroom

Beste forumleden,

Mijn reeds 3,5 jaar oude iPhone 6 heeft sinds enkele weken een nieuwe accu (wegens verminderde capaciteit oude accu). Sindsdien is de accu nog sneller leeg dan de oude accu. De iPhone kampt met een hele hoge, constante ontlaadstroom van -491 mA. Met een accucapaciteit van 1763 betekent dit dat deze in theorie na ongeveer 3,5 uur leeg is, hetgeen in werkelijkheid ook zo is. 3 keer opladen per dag is geen uitzondering. Hoe kan dit komen en wat kan ik er aan doen? Uitgesloten is in ieder geval dat het aan de accu ligt, dit is accu 3 binnen 3 weken.

Groet,
Gurjen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-17, 12:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gurjen Bekijk bericht
Uitgesloten is in ieder geval dat het aan de accu ligt, dit is accu 3 binnen 3 weken.
Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat het niet aan de accu ligt? Zijn dat drie originele Apple accu's en werden de accu's vervangen door Apple? En staat er nog altijd een jailbreak op die iPhone?
  #3  
Oud 19-09-17, 12:48
Gurjen Gurjen is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat het niet aan de accu ligt? Zijn dat drie originele Apple accu's en werden de accu's vervangen door Apple? En staat er nog altijd een jailbreak op die iPhone?
Accu's zijn vervangen door een gelicenseerde reparateur (die ik al jaren ken), met originele Apple accu's. Of zou een reparatie bij Apple wat anders uitwerken?
  #4  
Oud 19-09-17, 12:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gurjen Bekijk bericht
Accu's zijn vervangen door een gelicenseerde reparateur (die ik al jaren ken), met originele Apple accu's.
Als de accu vervangen is door een Apple Authorised Service Provider heb je garantie op de herstelling. Een AASP maakt gebruik van originele Apple onderdelen. Alleen, een AASP gaat niets doen aan een toestel met een jailbreak.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s : trilfunctie extreem luid Koenne101 iPhone algemeen 21 19-11-13 13:37
Extreem hoge datakosten BEN abonnement door T-mobile elsa_nl Overige providers Nederland 29 10-05-11 22:05
iPhone 3G Extreem Snel maken? TOcean iPhone algemeen 8 11-04-11 17:04
Extreem hoge kosten vodafone buitenland Barney1 Internet in buitenland (roaming) 35 24-02-11 13:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:31.