mijnemail@icloud.com discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Forum, Op mijn Iphone zie ik wel de in en uit van mijnemail@icloud.com . Echter in mijn mailprogramma op de desktop wordt het "twee-traps" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijnemail@icloud.com
Hallo Forum,
Op mijn Iphone zie ik wel de in en uit van mijnemail@icloud.com. Echter in mijn mailprogramma op de desktop wordt het "twee-traps" wachtwoord dat gegenereerd is niet geaccepteerd. Dit is sinds 14 dagen geleden ineens opgetreden. Mijn mailprogramma is "Thunderbird". . Wat ik ook op internet vind, niets helpt tot nu toe. In de bijlage ziet u wat ik ingesteld heb. Graag zie ik een goede tip om dit goed te krijgen. mvg Wim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe staat uw gebruikersnaam
ingegeven? xxx@icloud.com of xxx |
|
|||
|
|||
Mijn gebruikersnaam is aangegeven zonder @icloud.com. Met heb ik ook al geprobeerd. Geen resultaat
|
|
|||
|
|||
normaal moet het met staan.
heb je al eens een ander mail programma geprobeerd? Laatst gewijzigd door Guest-20180928213307; 19-09-17 om 18:56. |
|
|||
|
|||
Kan het zijn als je het wachtwoord wijzigt van je Icloud dat dan de al reeds gecodeerde"tweestaps" aan de haal gaat?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 September 2017 om 19:49 ---------- Heb de bestaande twee factor beveiliging uitgezet en op mij Icloud eerst de twee factor beveiliging uitgezet. Daarna van start de gehele instelling procedure om de twee factor in te stellen etc opnieuw uitgevoerd. De gebruikersnaam moet zonder zijn. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, dat heb ik ook aangemaakt en gebruikt in de nieuwe opzet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mogelijkheid tot iCloud Drive uitschakelen? Terug naar 'oude' iCloud. | Petruss | iCloud | 7 | 04-10-15 01:00 |
iCloud op mijn Apple TV blijft hangen bij iCloud-voorwaarden | sabine121180 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 26-11-14 18:38 |
iCloud contacten iPhone/iPad staan niet in iCloud | Stappie | iCloud | 0 | 07-10-12 13:21 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
|
|