iPhone een keer uitgevallen, start niet meer op

iPhone een keer uitgevallen, start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Vorig jaar november heb ik bij T-Mobile een nieuw abonnement afgesloten met een iPhone 7, 128gb. Aangezien ik graag mag werken met de nieuwste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 September 2017, 23:58
» iPhone 7 128GB (Gitzwart) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» macOS
 
Geregistreerd: 17 September 2017
Berichten: 2
Unhappy iPhone een keer uitgevallen, start niet meer op

Hoi,

Vorig jaar november heb ik bij T-Mobile een nieuw abonnement afgesloten met een iPhone 7, 128gb.

Aangezien ik graag mag werken met de nieuwste software e.d. besloot ik de iOS 11.0 Beta te proberen.

ruim een maand gebruikt, nooit iets mee aan het handje geweest. Ja, de standaard bugs, maar dat is niet onbekend bij een Beta versie.

Vorige week woensdag wil ik mijn telefoon aan de lader leggen. - Belangrijk; ik had nog 17% batterij. -
Het was donker op mijn kamer, dus ik doe mijn zaklamp van de iPhone aan en zoek het stopcontact. Op het moment dat ik mijn telefoon wil aansluiten aan de lader valt 'ie uit en besluit hij ook gewoon om niet meer mee te werken.

Wat gebeurd er, op het moment dat ik mijn iPhone opstart begint het Apple logo te knipperen. Dit doet 'ie 2 keer, en dan valt hij weer uit. Net zolang tot ik hem weer reset met de sluiterknop en volumeknop naar beneden.

Vol stress heb ik contact opgenomen met T-Mobile die mij adviseert hem eerst aan iTunes te leggen en anders contact op te nemen met Apple.
Voor jullie beeld, ik heb 3 laptops geprobeerd die mijn iPhone niet vonden, contact gehad met de Apple webcare die mij ook niet konden helpen. Vervolgens naar Xando in Zwolle geweest die mij na 10 minuten - op de telefoon van mijn vriendin - belden met de melding dat zij er ook niets mee konden.

Toen wendde ik mij weer naar T-Mobile die hem mij zou opsturen met de mededeling dat ik hem 14 dagen (!) kwijt zou zijn.
Aangezien ik mijn iPhone echt nodig ben was dit geen optie.

Nu heb ik mij laten vertellen dat als ik naar de Apple store in Amsterdam ga ik mijn toestel gratis kan omwisselen aangezien het een hardware fout betreft.

Mijn vraag of iemand hier ervaringen o.i.d. mee heeft. Ik vind het namelijk nogal hard to Believe. Mocht je een oplossing hebben hoe ik mijn toestel alsnog kan resetten is dat ook van harte welkom uiteraard!

Het is een lang en bijzonder verhaal, maar ook duidelijk.

Ik hoor graag!

Met vriendelijke groet,
Andreas Jonker
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18 September 2017, 01:59
NickC's schermafbeelding
» iPhone 6s Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi + 4G 16GB (Zwart) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 23 January 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 6
Standaard

Naar de Apple Store gaan is sowieso een goed idee. Daar kunnen ze kijken of ze hem aan de praat krijgen en eventueel zien of er wat mee aan de hand is.

Als het een hardwarefout betreft kan je idd een vervangend toestel krijgen.

Ik heb zelf eens een nieuwe gekregen omdat er een probleem was met de chip van de batterij.
  #3  
Oud 18 September 2017, 18:53
» iPhone 7 128GB (Gitzwart) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» macOS
 
Geregistreerd: 17 September 2017
Berichten: 2
Standaard

Thanks voor je reactie!

Bij Xando Zwolle konden ze in ieder geval ook niets..
Vind het alleen dan toch vreemd dat T-Mobile me wel doorverwijst, maar de Apple store zelf niet..
  #4  
Oud 20 September 2017, 10:21
Starscreamer's schermafbeelding
» iPhone 7 Plus 128GB (Rosgoud) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 April 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 402
Stuur een bericht via Skype™ naar Starscreamer Send a message via twitter to Starscreamer
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andyjonki Bekijk bericht
Thanks voor je reactie!

Bij Xando Zwolle konden ze in ieder geval ook niets..
Vind het alleen dan toch vreemd dat T-Mobile me wel doorverwijst, maar de Apple store zelf niet..
Ik heb ooit een probleem gehad met mijn vriendin's iPhone.
Apple opgebeld die haalde de iPhone kosteloos op.
De volgende dag had ik een "nieuwe" (refurbished denk ik) weer terug.
Altijd in garantie periode (van een jaar) Apple benaderen.
Na het jaar dan pas contact opnemen met T-Mobile.
Let op geef T-Mobile wel de nieuwe imei door indien toestel vervangen is i.v.m. 2e jaar garantie wat via hun loopt.
__________________
iPhone 3 R.I.P., iPhone 4,iPad 4, iPhone 5, iPhone 5S, iPhone 6S, iPhone 7 Plus
Reageren

Labels
hardware defect, herstellen, ios 11 beta, iphone 7, omwisselen


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 6 start traag op nadat 'ie is uitgevallen glenngijsberts iPhone algemeen 9 3 August 2015 11:13
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet youssef10 iPhone algemeen 9 1 November 2012 18:24
I-Phone uitgevallen en niet meer aan te krijgen Markgoessens iPhone algemeen 9 21 December 2009 10:10
2e keer uitgevallen only4you iPhone algemeen 1 28 September 2009 17:49
iPhoto start keer op keer op bij connecten djrandyindo Archief 2 7 August 2008 09:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:47.