Dcim mappen op iphone bij foto's overzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik foto's wil overzetten van mijn iphone naar mijn windows pc Zie ik op het iphone scherm allerlei mappen met namen vanaf 100, 101, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dcim mappen op iphone bij foto's overzetten
Als ik foto's wil overzetten van mijn iphone naar mijn windows pc
Zie ik op het iphone scherm allerlei mappen met namen vanaf 100, 101, 102 etc Verder is er een onderscheid tussen icloud en apple mappen. Ik heb hierover 2 vragen 1. Waarop is de verdeling in de verschillend genummerde mappen gebaseerd? 2. Hoef ik bij het overzetten of alleen de icloud mappen of alleen de apple mappen te kopieren naar mijn pc? Ik neem alleen fotos met mijn iphonr. Bedankt, Wilfrida |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand met en antwoord? Ja toch....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://www.howtogeek.com/204228/why...a-dcim-folder/ Als je gaat goegelen met het zoekbegrip "dcim directory structure" kom je nog meer uitleg tegen. Alleen de 1xxAPPLE directories kopiëren is voldoende. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mappen overzetten op iphone | vrije064 | iPhone algemeen | 5 | 01-12-14 22:06 |
Oude foto mappen verwijderen Iphone 4S | xmarloesvo | iPhone algemeen | 2 | 18-03-14 16:10 |
iPhone maakt extra foto-mappen op laptop aan | fiepje | iPhone algemeen | 10 | 15-10-13 20:40 |
Iphone 4S Foto's in meerdere mappen | frederik7 | iPhone algemeen | 0 | 03-11-12 09:58 |
Foto mappen op iPhone & iPad via iCloud | diannekes | iCloud | 0 | 06-01-12 23:00 |
|
|