iphone 5s boot loop na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste ik heb een iphone gekocht van iemand die een update had gedaan en hem niet meer aan krijgt hij zit in een constante bootloop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5s boot loop na update
beste ik heb een iphone gekocht van iemand die een update had gedaan en hem niet meer aan krijgt hij zit in een constante bootloop vast. krijg hem niet in recovery mode en dfu mode lukt ook niet terwijl hij in de pc insteekt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Één van de redenen kan zijn dat de accu te diep ontladen is en dat daarom de bootspanning < 3.7V is. Een aantal uren de iPhone laten opladen kan het probleem oplossen.
Als iOS niet opgestart is wordt de accu ongecontroleerd met een zeer lage laadstroom geladen. Dat kan dus enige tijd duren. Één andere reden kan zijn dat iBoot corrupt is. Dat komt heel zelden voor maar het komt voor. Vooral na gepruts met een jailbreak. |
|
|||
|
|||
volgens die persoon heeft hij geen poging achter de rug voor een jailbreak. zal hem een aantal uur aan de netstroom leggen en dan eens zien wat hij zegt. alvast bedankt voor de reactie
|
|
|||
|
|||
welke opties heb ik als dat niets op lost?
|
|
|||
|
|||
hij doet nog steeds niets
|
|
||||
|
||||
Batterij eens fysiek los halen? En/of vervangen door een nieuwe?
|
|
|||
|
|||
Als je hem niet in recovery of dfu mode krijgt kan het ook zijn dat je home button niet werkt, heb je deze al eens gecontroleerd?
|
|
||||
|
||||
probeer het eens met 3 u tools is gratis software herstel hem daar eens mee
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 2G 4Gb vast in boot loop | DJxReventon | iPhone algemeen | 6 | 20-10-14 14:45 |
iPhone: iPhone 3Gs iOS 5.0.1 gejailbreakt, maar na herstart in 'boot loop' | dirkoop | Jailbreak | 0 | 10-02-12 21:08 |
iPhone 3G: Iphone blijft in boot loop zitten na crashende unlock | tj2307 | Unlock | 1 | 01-10-10 14:53 |
iPhone: Update 4.1 boot loop | diederikb | Jailbreak | 6 | 14-09-10 20:46 |
Iphone in Boot loop | meller14 | iPhone algemeen | 17 | 05-09-10 13:56 |
|
|