Zwarte letters beginscherm na update 11.0.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag Ik ben hier voor het eerst en ik hoop dat ik het goed doet anders hoor ik het graag. Ik heb een IPhone 6 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwarte letters beginscherm na update 11.0.2
Goedemiddag
Ik ben hier voor het eerst en ik hoop dat ik het goed doet anders hoor ik het graag. Ik heb een IPhone 6 en heb gisteren de update IOS 11.2 gedaan maar nu zijn de letter van mijn beginscherm en ook onder mijn apps zwart geworden. Voorheen waren ze wit. Ik vind dit heel onduidelijk en weet iemand of je dit kan veranderen? Met vriendelijke groet Monique |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat een snelle reactie ik heb nu ook de achtergrond verwisseld en nu zijn mijn letters weer wit
Dankjewel en fijne avond alvast. Groetjes Monique |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
toegangscode met cijfers en letters | walter997 | iPhone algemeen | 9 | 31-10-14 12:15 |
Kleur van de Letters | Holten | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-10-10 22:13 |
Nu.nl App met grote letters | Burç | iPhone Apps | 5 | 13-08-10 11:36 |
In voicemailnummer letters gebruiken? | rob_s | iPhone algemeen | 2 | 09-01-08 00:25 |
|
|