Tekst kleur onder icoon wijzigen op Ipad air 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag ios 11 geinstalleerd op mijn Ipad air 2. Nu is de tekst onder iconen verandert van wit naar zwarte letters. Weet iemand hoe ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tekst kleur onder icoon wijzigen op Ipad air 2
Vandaag ios 11 geinstalleerd op mijn Ipad air 2.
Nu is de tekst onder iconen verandert van wit naar zwarte letters. Weet iemand hoe ik die weer naar witte letters kan terugzetten. Al veel geprobeerd bij instellingen - toegangkelijkheid maar nog niet de oplossing gevonden. Alvast bedankt voor het meedenken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die kleur is afhankelijk van de achtergrond die je kiest.
Gebruik je in iOS 11 een andere?
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie, maar heb geen achtergrond gewijzigd. Dus we blijven zoeken naar de oplossing.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 September 2017 om 23:54 ---------- Opgelost blijkbaar is er toch iets fout gegaan maar bij het wisselen van de achtergrond is tekst weer wit. Bedankt voor de suggestie x111. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda kleur wijzigen lukt niet meer | jokeriem | iPhone Apps | 1 | 09-05-14 15:06 |
agenda ipad verspringt en kleur wijzigen | janniezuidema | iPad algemeen | 1 | 29-03-12 11:09 |
Het standaard lichtblauwe kleur van de iphone wijzigen | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-10-10 19:04 |
iPhone: Kleur tekst veranderen. | executioner | Jailbreak | 1 | 15-10-09 01:00 |
Safari kleur wijzigen ...ed. | roy_swinkels | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-04-09 11:38 |
|
|