//

Oude reservekopie verwijderen uit Itunes 12.7 bij aankoop niewe iPhone ?

Oude reservekopie verwijderen uit Itunes 12.7 bij aankoop niewe iPhone ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn dochter heeft geen Maccomputer maar wel een iPhone. De reservekopie van dat toestel komt ze dus op mijn iMac maken via iTunes. Nu is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-17, 11:14
wimpad wimpad is offline
 
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 85
Standaard Oude reservekopie verwijderen uit Itunes 12.7 bij aankoop niewe iPhone ?

Mijn dochter heeft geen Maccomputer maar wel een iPhone. De reservekopie van dat toestel komt ze dus op mijn iMac maken via iTunes. Nu is haar iPhone enkele maanden geleden op reis gestolen en heeft ze nu een nieuwe iPhone 8 besteld.
Maar wat doe ik nu best : In iTunes voorkeuren/apparaten de lijn reservekopie "iPhone van (naam) selecteren en "reservekopie verwijderen" aanklikken ( in neem aan dat de hele kopie dan ook uit de bibliotheek verdwijnt).
Of laat ik die lijn in iTunes staan en maak ik gewoon een reservekopie van de nieuwe iPhone ( die dezelfde naam heeft - iPhone van (naam)) en wordt dan de reservekopie van de oude iPhone overschreven ? Of wordt voor die kopie ipv de naam één of ander uniek nummer van de iPhone gebruikt en kan dus deze methode niet ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-17, 11:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kan die oude reservekopie ook archiveren voor het geval dat...... En dan een nieuwe reservekopie maken.
  #3  
Oud 20-09-17, 11:25
wimpad wimpad is offline
 
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 85
Standaard

Bedankt voor de snelle reactie Timosha.
Ik heb even in iTunes 12.7 / apparaten gezien of ik die reservekopie kon archiveren , maar als ik de lijn selecteer zie ik enkel de mogelijkheid "Verwijder reservekopie" staan , dus geen keuze voor archiveren. Geeft het ook geen conflict als het nieuwe toestel dezelfde naam heeft ?
  #4  
Oud 20-09-17, 11:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimpad Bekijk bericht
Geeft het ook geen conflict als het nieuwe toestel dezelfde naam heeft ?
Nee, dat geeft geen conflict. iTunes toont weliswaar de naam maar slaat de reservekopie op met het UDID (die heel lange "naam"). En het UDID is uniek.
  #5  
Oud 20-09-17, 12:27
wimpad wimpad is offline
 
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 85
Standaard

OK , bedankt.
Ik heb in de bibliotheek bij de backups een map met dat UDID nr gevonden.
Ik neem aan dat ik die map gewoon kan kopieren en ergens anders kan wegzetten ( of de naam wijzigen) als archivering.

(Ik zie nu dat ik in de afdeling iPad zit te posten terwijl er ook een afdeling iPhone is natuurlijk , maar die vergissing komt omdat ik zelf geen iPhone heb , enkel een iPad)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
oude reservekopie op iphone gezet :( nelesmissen iPhone algemeen 0 24-08-16 14:30
oude reservekopie van iPhone verwijderen en nieuwe instellen colin_kuijntjes iPhone algemeen 4 05-09-12 21:35
oude itunes account verwijderen/jailbreak tiger1050 iPhone Apps 1 03-01-11 19:40
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16.