Grijze icoontje in App Store discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iPad iOS 11 en als ik nu naar de App Store ga zie ik veel icoontjes die grijs zijn. Ik zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Grijze icoontje in App Store
Ik heb op mijn iPad iOS 11 en als ik nu naar de App Store ga zie ik veel icoontjes die grijs zijn.
Ik zie een grijze en blauwe iCloud-wolkje, een grijs en blauwe "Download" en zo heb ik ook een grijze en blauwe "Open". Alles wat grijs is, daar kan ik niets mee doen?? Wie weet wat dat betekent??
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dat vermoeden had ik ook al een beetje, maar ik vind het zo raar dat die grijze icoontjes verschillend kunnen zijn; 'download', 'wolkje' en 'open'?
Ik zou dan verwachten dat ze gewoon niet meer te zien zouden zijn in de App Store. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Great minds think (or bet) alike. Zelfde gok als mijn gok:
https://*****************.nl/discussi...p-store#latest |
|
||||
|
||||
Citaat:
En waarom zou 'Download' erbij staan als ik daar nog nooit iets mee gedaan heb? Wolkje en Open lijkt me wel voor de hand liggen, maar die andere twee dus niet! Laatst gewijzigd door Funske; 22-09-17 om 18:40. |
|
|||
|
|||
Je bent nu op twee bruiloften aan het dansen:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
“Download” voor een gratis App; een prijs voor Apps die geld kosten?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Grijze knoppen in iTunes Store-app | Bartje26 | iPhone Apps | 0 | 31-12-12 18:26 |
Grijze icon labels / grijze icoon tekst | Brul | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-12-09 22:02 |
Grijze cirkeltjes | iolavide | Archief | 3 | 27-08-09 20:54 |
icoontje naast batterij-icoontje | maltje | Archief | 1 | 09-06-09 22:34 |
Verborgen App Store icoontje - Update voor later? | iMario | iPhone Apps | 16 | 07-01-09 22:12 |
|
|