//

Beveiligingsvragen: ik weet de antwoorden niet meer.

Beveiligingsvragen: ik weet de antwoorden niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb voor mijn kinderen ooit een apple ID aangemaakt, met een apart e-mailadres. Dit zodat ze hun iPodje en iPhone konden gebruiken. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-17, 13:56
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard Beveiligingsvragen: ik weet de antwoorden niet meer.

Hallo allemaal,

ik heb voor mijn kinderen ooit een apple ID aangemaakt, met een apart e-mailadres. Dit zodat ze hun iPodje en iPhone konden gebruiken. Ik heb toendertijd geen eigen ID's aangemaakt, omdat ze te jong waren om een eigen ID te hebben. Nu is mijn dochter reeds een jaar over naar Samsung en dus Android.
Mijn zoon heeft een iPad en krijgt met zijn verjaardag een iPhone (gebruikte van mijn vrouw). Het apple ID is nu nog dat ID dat ik voor beiden heb aangemaakt. Bestaat uit hun beide voornamen. Ik wil eigenlijk het mailadres veranderen naar zijn eigen mailadres, zodat de inhoud blijft.

Maar, je raadt het al, ik heb geen idee meer wat ik op die beveiligingsvragen heb geantwoord. Hoe kan ik die beveiligingsvragen opnieuw instellen? Of beter nog: meteen naar tweefactor authorisatie omzetten.

Ik hoor graag van jullie.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-17, 14:48
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

https://support.apple.com/nl-nl/HT201485
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 17-10-17, 16:49
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Dank je voor de link. Als ik de stappen zet en de vragen beantwoord die me gesteld worden, krijg ik aan het einde de opmerking ,,Niet genoeg informatie om je beveiligingsvragen opnieuw in te stellen."
Wat houdt dat precies in? Meer informatie kan ik niet invullen. En belangrijker nog; kan ik de controle over het ID weer terugkrijgen?
  #4  
Oud 17-10-17, 22:20
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Het is gelukt! Vanavond kreeg ik wel meer opties om wijzigingen aan te brengen. Dank voor de hulp!
  #5  
Oud 17-10-17, 22:52
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Mooi dat het toch nog is gelukt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
please help, iphone 6 start niet meer op!!!!! ik weet niet wat te doen hana1987 iPhone algemeen 10 23-01-15 08:16
Iculture : Niet meer kunnen antwoorden van anderen? hot12345 iPhone algemeen 1 08-09-14 21:32
Help ik weet het echt niet meer... Guidovdv Archief 2 25-09-08 18:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:49.